اخبار داغ

بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد مسائل امروز کشور معیشتی و اقتصادی است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید موانع رشد اقتصادی را از بین ببریم تا شاهد رفع مشکلات فعلی مردم باشیم، گفت: پیش‌بینی پذیر نبودن فضای اقتصادی سهم مهلکی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی کشور است. اگر تورم مهار نشود، سفره بخش بزرگی از جامعه […]

اشتراک گذاری
20 خرداد 1400
105 بازدید
کد مطلب : 54015

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید موانع رشد اقتصادی را از بین ببریم تا شاهد رفع مشکلات فعلی مردم باشیم، گفت:

پیش‌بینی پذیر نبودن فضای اقتصادی سهم مهلکی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی کشور است.

اگر تورم مهار نشود، سفره بخش بزرگی از جامعه را کوچک‌تر و سفره های بزرگ بخش کوچکی را بزرگ‌تر می کند که این مشکل به اختیارات بانک مرکزی و تحریم ها برمی گردد.

باید مجموعه‌ای در کنار بانک مرکزی فعالیت کند زیرا این بانک به تنهایی نمی‌تواند مشکلات اقتصادی و تورم را رفع کند و قدرتی بیش از آن نیاز است که بر مشکلات فائق آییم.

نظرسنجی‌ها نشان می دهد بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد مسایل امروز کشور معیشتی و اقتصادی است لذا دولت آینده نمی تواند غیر اقتصادی باشد و باید حکمرانی اقتصادی بر کشور حاکم باشد.

نیاز داریم تا دیر نشده، از اشتباهات گذشته جلوگیری شود و همچنین روش اقتصاد کشور را تغییر دهیم

تورم مزمن ساختاری ایران در سه دهه گذشته ۲۰ درصد بوده اما این آمار با تشدید تحریم ها افزایش یافت که باید این تورم از میان برود.

کشور امروز نیاز دارد که انزوای خارجی آن را از بین ببریم و در این خصوص ناکارآمدی تحریم‌ها صحت ندارد زیرا تحریم‌های حداکثری علیه ایران، درآمدهای دولت و روابط بانکی کشور را مختل و روابط اقتصادی را به‌حالت تعلیق درآورده است.

باید به جوانان خارج از کشور احترام بگذاریم و ما بدنبال اذیت کردن جوانان نیستیم و باید به جوانان این مرز و بوم افتخار کنیم .

حتما باید از حقوق زنان دفاع شود، زنان کشورمان افتخار آفرین هستند و باید به آنها اعتماد کنیم، زنان ما به دین مبین اسلام و احکام شرعی اعتقاد کامل دارند و باید بدانیم که بیش از ۵۰ درصد از جمعیت ما زنان غیوری هستند که در جنگ و مقاومت بودند و در تحریم مقاومت کردند و صدایشان در نیامد.

بسیار نسبت به آینده خوشبین هستم و معتقدم کشور در آینده در جهان خواهد درخشید و مردم به آن افتخار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *