اخبار داغ

انتخابات در ۲۰ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، امروز کاندیداهای ریاست‌جمهوری در شبکه‌های استانی مختلف، برنامه‌های خود را برای مردم تشریح کردند. ابراهیم رییسی در گفت‌و‌گوی تلویزیونی با مردم آذربایجان گفته ضمن قدردانی از زحماتی که برای دریاچه ارومیه کشیده شده است، باید احیای دریاچه را از حالت نمایش درآورد و واقعی کرد او همچنین ادعا کرده […]

اشتراک گذاری
20 خرداد 1400
117 بازدید
کد مطلب : 54057

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، امروز کاندیداهای ریاست‌جمهوری در شبکه‌های استانی مختلف، برنامه‌های خود را برای مردم تشریح کردند.

ابراهیم رییسی در گفت‌و‌گوی تلویزیونی با مردم آذربایجان گفته ضمن قدردانی از زحماتی که برای دریاچه ارومیه کشیده شده است، باید احیای دریاچه را از حالت نمایش درآورد و واقعی کرد او همچنین ادعا کرده ما مشکل آب و کمبود آب نداریم، گاهی اوقات بارندگی و نزولات آسمانی کم بوده اما مهمترین مساله مدیریت آب است و از طرح آبرسانی زیرسطحی که در خراسان رضوی به همت آستان قدس به اجرا درآورده مثال آورده است.

رییسی در گفت‌وگو با مردم سیستان و بلوچستان هم گفته ساماندهی سوخت‌بری به آسانی قابل حل شدن است.

محسن رضایی در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گلستان وعده داده در صورت پیروزی با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های این استان برای ایجاد تحول استفاده می‌کند. نهضت خانه‌سازی از وعده‌های او در گفت‌و گو با مردم خراسان رضوی بود و در برنامه استان فارس هم گفت به استان ها قدرت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری می‌دهیم.

عبدالناصر همتی در گفت‌گوی تلویزیونی با مردم بوشهر از تمرکزگرایی و نگاه سیاسی مرکز به سایر استان‌ها انتقاد کرده همچنین گفته برای جذب توریست باید سختگیری را کنار بگذاریم. او در برنامه استان کرمان وعده داد موانع رشد اقتصادی و تولید را از بین می‌برد. تاکید بر بخش خصوصی و کاهش دخالت دولت در اقتصاد هم محور سخنان همتی با مردم اراک بود.

علیرضا زاکانی در گفت‌و گوی تلویزیونی با مردم گیلان از مبارزه با مافیای فساد در کشور گفته و در برنامه دیگری از تمرکززدایی حمایت کرده است. زاکانی همچنین با حضور در شهرری به مردم وعده داد در دولتش هزینه درمان ۲۵میلیون ایرانی کم درآمد به شکل رایگان خواهد بود.

محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگو با مردم ایلام از نگاه‌های تنگ‌نظرانه‌ای انتقاد کرده که به جای تمرکز بر حل مشکل آب، به دنبال مسائلی مثل محدود کردن شادی و نشاط مردم هستند. همچنین در برنامه دیگری از به کارگیری غیربومی‌ها در خوزستان و بیکاری بالا در این استان انتقاد کرده است.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از برنامه خود برای گسترش کشاورزی در هرمزگان گفته است و در گفت‌وگو با مردم البرز ضمن تشریح ظرفیت‌ها و مشکلات این استان گفته ما نیامده ایم که چندین پروژه بسازیم بلکه آمده‌ایم تا رویه اداره کشور را تغییر بدهیم.

سعید جلیلی به مردم چهارمحال و بختیاری گفته مجمع‌های نخبگان استانی و دانشگاهی می‌تواند یک دولت در سایه باشد. همچنین در گفت‌وگو با مردم کرمانشاه هم‌جواری این استان با عراق را فرصتی برای توسعه کرمانشاه دانسته و گفته هر جوان کرمانشاهی باید یک صادرکننده بزرگ باشد.

ابراهیم رییسی دیروز سفری تبلیغاتی هم به اهواز داشته و در جمع مردم حضور یافته است. تصاویری که از این تجمع منتشر شده نشان می دهد پروتکل‌های مصوب برای تجمعات انتخاباتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشده است. این امر امروز در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا هم مطرح شد و حسن روحانی رییس جمهوری ضمن تاکید بر ادامه آموزش‌‌های بهداشتی به مردم تا روز انتخابات به وزیر کشور دستور داد به عنوان رییس قرارگاه مقابله با کرونا با ناقضان پروتکل‌ها برخورد کند. روحانی گفت مشکل آفرینی برای کادر درمان از سوی کسانی که قرار است در آینده مجری قانون باشند پسندیده نیست.

با اعلام اسامی نهایی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، شورای وحدت اصولگرایان اسامی ۲۱ نفر نامزد مورد نظر خود برای انتخابات شورای شهر تهران را اعلام کرده است. مرتضی طلایی، مسعود زریبافان و حسن بیادی در این لیست حضور دارند اما اسم مهدی چمران به چشم نمی‌خورد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران می‌گوید به خاطر فرآیندهای الکترونیکی برگزاری انتخابات، در صورت قطع برق در روز انتخابات با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد و باید تدابیر لازم توسط دستگاه‌های مربوطه اتخاذ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *