اخبار داغ

هاشمی معتمدی سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در این حکم که به امضای حمیدرضا دوست‌محمدی رسیده آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری سرکار عالی به‌موجب این ابلاغ شما را به‌عنوان “سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان” منصوب می‌نمایم. اجرای […]

اشتراک گذاری
18 خرداد 1400
81 بازدید
کد مطلب : 53766

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در این حکم که به امضای حمیدرضا دوست‌محمدی رسیده آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری سرکار عالی به‌موجب این ابلاغ شما را به‌عنوان “سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان” منصوب می‌نمایم.

اجرای برنامه خلاقانه در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ، برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از حداکثر توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود، هماهنگی با حوزه‌های مرتبط استانی و شهرستانی، حفاظت حداکثری از بافت‌های تاریخی شهری و روستایی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه در حوزه تحت مدیریت از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که مورد انتظار می‌باشد.»

هاشمی معتمدی پیش از این معاون معماری و شهرسازی شهردار سمنان بود. او ناظر پایه یک نظام مهندسی و در حال حاضر دانشجوی دکترای DBA است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *