اخبار داغ

مناظره در روز تعطیل تنها ۳۰ درصد بیننده داشت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ایسپا گفته در نظرسنجی جدید خود از کل پاسخگویان پرسیده: «روز شنبه اولین مناظره بین نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد. آیا شما این مناظره را دیدید؟» نتایج نشان می‌دهد ۳۰.۷ درصد از پاسخگویان مناظره اول را دیده‌اند و در مقابل ۶۹.۳ درصد به این سوال پاسخ منفی داده‌اند. درحالی […]

اشتراک گذاری
18 خرداد 1400
127 بازدید
کد مطلب : 53736

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ایسپا گفته در نظرسنجی جدید خود از کل پاسخگویان پرسیده: «روز شنبه اولین مناظره بین نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد. آیا شما این مناظره را دیدید؟» نتایج نشان می‌دهد ۳۰.۷ درصد از پاسخگویان مناظره اول را دیده‌اند و در مقابل ۶۹.۳ درصد به این سوال پاسخ منفی داده‌اند.

درحالی تنها ۳۰ درصد واجدین شرایط مناظره اول را در روز تعطیل (شنبه، ۱۵ خرداد) تماشا کردند که مناظره دوم و سوم روزهای سه‌شنبه ۱۸ خرداد (امروز) و شنبه ۲۲ خرداد، در روزهای غیرتعطیل و در ساعات غیر پیک تلویزیون (۱۷ عصر) برگزار می‌شود.

به نظر می‌رسد حالا که قرار است مناظرات در روزهای غیرتعطیل برگزار شود، بهتر است کمیسیون تبلیغات ساعت برگزاری مناظرات انتخابات را به ساعات پیک تماشای تلویزیون (حدود ۹ تا ۱۰ شب) موکول کند تا امکان تماشای آن برای تعدادی بیشتری از مردم فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *