اخبار داغ

شهردار منتخب اهواز: دفع آب های سطحی مهمترین دغدغه ی شهرداری اهواز است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، معاون خدمات شهری، مدیر عامل سازمان پارکها، قائم مقام خدمات شهری، کارشناسان و مشاورین دفع آب های سطحی در خصوص آنالیز و پیگیری مصوبات فی ما بین شهرداری اهواز و اداره آب و فاضلاب استان خوزستان در دفتر شهردار اهواز […]

اشتراک گذاری
18 خرداد 1400
76 بازدید
کد مطلب : 134839

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، معاون خدمات شهری، مدیر عامل سازمان پارکها، قائم مقام خدمات شهری، کارشناسان و مشاورین دفع آب های سطحی در خصوص آنالیز و پیگیری مصوبات فی ما بین شهرداری اهواز و اداره آب و فاضلاب استان خوزستان در دفتر شهردار اهواز برگزار شد. ابراهیم نوشادی شهردار منتخب کلانشهر اهواز ارتباط میان ادارات و دستگاه های دولتی و خصوصی را یک حلقه مفقوده در استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه عدم هماهنگی میان دستگاه های دولتی و خصوصی در استان باعث عدم پیشرفت پروژه ها شده است، اما می شود با هماهنگی و استفاده از امکانات دیگر دستگاه ها و راهکارهای لازم، خیلی از مشکلات و موانع موجود بر پیشرفت پروژه ها را برطرف کرد.
وی با اشاره به تعیین محلی جهت دفتر اداره دفع آب های سطحی و تجهیز آن با امکانات لازم، اظهار کرد: دفع آب های سطحی کلانشهر اهواز امروز یکی از دغدغه های مهم شهرداری اهواز و شهروندان این شهر می باشد. متاسفانه بعد از گذشت چندین سال و فرسوده شدن بسیاری از شبکه های دفع آب های سطحی و همچنین گستردگی شهر و عدم پیشرفت پروژه ها همزمان با وسعت شهر باعث آب گرفتگی معابر پس از بارش باران می شود. لذا با عنایت به این موضوع، شهرداری اهواز تصمیم گرفت محلی را جهت استقرار تیم عملیات دفع آب های سطحی و امکانات آنها ایجاد نماید.
نوشادی با بیان اینکه تیم عملیات دفع آب های سطحی باید پیش بینی و آمادگی لازم را جهت دفع آب های سطحی داشته باشد، توضیح داد: تقسیم بندی وظایف در واحد آب های سطحی و شناسایی نقاط بحران و خرید پمپ های دیزلی و دیگر امکانات لازم برای روزهای بارانی که احتمال قطعی برق نیز وجود دارد، از مهمترین اقداماتی است که باید در این تیم صورت بگیرد.
شهردار اهواز با ابراز امیدواری از همکاری شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای پیگیری پروژه های مشترک دفع آب های سطحی، خطاب به مدیران دفع آب های سطحی شهرداری تاکید کرد: پروژه های نیمه تمام و پروژه های در دست اجرا را تقسیم بندی نماید تا در جلسه ای که در آینده با مدیران آبفا خواهیم داشت، طبق مصوبات صورت جلسه فی ما بین، بتوانیم قبل از ورود به فصل زمستان تکلیف پروژه های مشترک و اختصاصی را مشخص و این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *