اخبار داغ

وزیر علوم درگذشت استاد ایمنی زیستی را تسلیت گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت دکتر قره یاضی، استاد ایمنی زیستی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، درگذشت مرحوم دکتر قره یاضی را تسلیت گفت، متن پیام دکتر غلامی در پی درگذشت مرحوم دکتر قره یاضی به شرح […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1400
199 بازدید
کد مطلب : 53611

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت دکتر قره یاضی، استاد ایمنی زیستی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، درگذشت مرحوم دکتر قره یاضی را تسلیت گفت، متن پیام دکتر غلامی در پی درگذشت مرحوم دکتر قره یاضی به شرح زیر است:

انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ *

به مشیّت مقدّر و رضای پروردگار سر فرود می‌آوریم و به تلخی و درد، دریغاگوی غیاب مردی می‌شویم که مرگ، هرگز نمی‌تواند نام و نشانش را بمیراند.

خبر ناگوار درگذشت دکتر بهزاد قره یاضی رئیس سابق پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و استاد حوزه بیوتکنولوژی، ژنتیک و ایمنی زیستی و عضو شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) موجب تأثر فراوان شد. آن فقید سعید از بیوتکنولوژیست های سرشناس کشور بود و طی سال‌های فعالیت خود همواره برای ارتقای سطح علمی و فناوری کشور در حوزه زیست فناوری تلاش‌های زیادی کرد. فقدان این استاد عزیز را خدمت خانواده محترم آن مرحوم و همه دوستداران و عالمان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان آمرزش و مغفرت مسئلت دارم.

روحش در جوار برادر شهیدش با انبیا و اولیا محشور باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *