اخبار داغ

فقط ناکامان عرصه سیاست از گرمی بازار انتخابات در هراسند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علی باقری‌کنی دبیر ستاد حقوق بشر: انتخابات بزرگ‌ترین جلوه مردم‌سالاری اسلامی است و همه باید تلاش کنند تا با جلب مشارکت حداکثری آحاد مردم، جشنواره مردم‌سالاری اسلامی هر چه باشکوه‌تر برگزار شود. هر فردی که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد، حتماً تلاش می‌کند تا با جلب مشارکت […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1400
89 بازدید
کد مطلب : 53704

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علی باقری‌کنی دبیر ستاد حقوق بشر:

انتخابات بزرگ‌ترین جلوه مردم‌سالاری اسلامی است و همه باید تلاش کنند تا با جلب مشارکت حداکثری آحاد مردم، جشنواره مردم‌سالاری اسلامی هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

هر فردی که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد، حتماً تلاش می‌کند تا با جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بر شکوه و جلوه بزرگ‌ترین نماد مردم‌سالاری اسلامی بیافزاید.

فقط ناکامان عرصه سیاست از گرمی بازار انتخابات در هراسند و با تردیدافکنی در دل و جان مردم برای حضور در انتخابات، عملا ابراز می‌کنند که از شادی دشمنان جنایت‌کار این ملت خوشحال می‌شوند.

مشارکت در مردم‌سالاری اسلامی یک «پروژه» نیست که در رای‌دادن خلاصه شود، بلکه یک «پروسه» است که فقط نقطه آغاز آن انتخابات است به همین جهت نامزدهای ریاست جمهوری باید برنامه‌های اجرایی خود برای تحقق اصل هشتم قانون اساسی را ارائه دهند و در عمل نیز انتقاد از عملکردها را به‌عنوان هدیه‌ای ارزشمند پذیرا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *