اخبار داغ

به آقای رئیسی گفتم که ۶ کلاس سواد کلاسیک دارید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کنفرانس خبری در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، گفت: باید از هر امکانی برای حفظ جمهوریت نظام جمهوری اسلامی بهره‌برداری کنیم تا رای مردم به عنوان تعیین کننده محوری برای خود مردم و کشور باشد. همه می‌دانیم حضور و نقش مردم […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1400
206 بازدید
کد مطلب : 53705

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کنفرانس خبری در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، گفت:

باید از هر امکانی برای حفظ جمهوریت نظام جمهوری اسلامی بهره‌برداری کنیم تا رای مردم به عنوان تعیین کننده محوری برای خود مردم و کشور باشد.

همه می‌دانیم حضور و نقش مردم برای تعیین سرنوشت می‌تواند وجهه جمهوریت نظام را بیش از پیش نشان داده و و تثبیت کند. همه مردم می‌آیند تا سرنوشت خود را به دست فردی بدهند که با انتخاب همکاران مناسب براساس یک طرح نامه مدون و علمی فراخور آنچه که خواست مردم هست، آینده کشور را بسازند.

ضمن ابراز تاسف از اینکه شرایط به گونه‌ای رقم خورد آن فضای سردی که برای حضور مردم در انتخابات رقم خورد و آن هم دلایل متعددی در چندین سال گذشته داشت، رد صلاحیت‌های نامزدهای یک جناح و از طرف دیگر چیدمانی که از طرف نامزدهای جناح دیگر صورت گرفت بر سرمای انتخابات افزود، عده زیادی از این مطلب نگران نشدند و مردم بیش از پیش درخصوص اینکه بخواهند موجودیت خود را نشان دهند، تردید بیشتری برای آنها ایجاد شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

رد صلاحیت‌ نامزدهای یک جناح و از طرف دیگر چیدمانی که از طرف نامزدهای جناح دیگر صورت گرفت بر سرمای انتخابات افزود.

ما باید از هر امکانی برای حفظ جمهوریت نظام جمهوری اسلامی بهره برداری کنیم تا رای مردم به عنوان تعیین کننده محوری برای خود مردم و کشور باشد.

نفس تلاش برای اینکه گرانی از بین برود، خوب است، اما این روش بگیر و ببندها برای از بین بردن گرانی پاسخ نداده و نخواهد داد.

باید روش‌های توزیع را به شکلی سامان دهیم که امکان گرانفروشی از بین برود. در حوزه قیمت گذاری و کنترل قیمت‌ها باید روش‌هایی در پیش بگیریم که شرایط چند قیمتی را از بین ببرد تا فروشنده نخواهد کالایش را به امید گران‌تر فروختن در آینده، احتکار کند.

ما در کشور کمبود نداریم. بیشتر غیرعلمی بودن و یا غیرعملی بودن شیوه های توزیع را شاهد هستیم که منجر به شرایط موجود شده است.

مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

برجام سند افتخاری برای دستگاه دیپلماسی ایران حداقل در دهه های اخیر بود. کار بسیار ارزشمندی انجام شد.

باید از برجام حراست کنیم و در جهت زنده کردن آن با شیوه‌های دیپلماتیک جاری تلاش کنیم. با حفظ برجام خواهیم توانست شرایطی فراهم کنیم که دارایی‌های بلوکه شده ایران به کشور برگردند.

تا زمانی که درباره برجام و سایر توافقات بین المللی با رقبا و مخالفانمان در دنیا کنار نیاییم، نخواهیم توانست به این زورگویی‌ها خاتمه دهیم و به دارایی هایمان که با زورگویی بلوکه شده‌اند، نخواهیم رسید.

یادم نمی‌آید درباره اختیارات رییس جمهوری بیانیه ای صادر کرده باشم. فکر می‌کنم قانون اساسی به عنوان یک محور، ظرفیت های مناسبی را در اختیار رییس جمهوری می گذارد.

ما اصلاح طلبان در چارچوب قانون اساسی به دنبال اصلاحات هستیم و در همین چارچوب درانتخابات شرکت کرده و برای تصدی مسند ریاست جمهوری شرکت می‌کنیم در چارچوب همین قانون اساسی و اختیارات مسوولیت خود را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

من در روز مناظره به آقای رییسی گفتم که ایشان ۶ کلاس سواد کلاسیک دارند و من به سواد و آموخته‌های حوزوی ایشان احترام می‌گذارم اما واقعیت این است که ایشان دروس حوزوی خواندند. و بر اساس معادل‌سازی دکتری خوانده‌اند.

اقتصاد یک علم است، کسی که داوطلب است باید کلاس ششم، دیپلم؛ لیسانس و فوق لیسانس و دکتری را گذرانده باشد و کار عملیاتی کرده باشد تا بتواند لمس اجرایی از آن کار را داشته باشد.

بنده دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران دارم. دفاع هم کردم. یک دکترای نیمه‌تمام در دوره تحصیل در هلند نیز دارم که در مرحله دفاع بود اما به دلیل پذیرش مسئولیت در دولت خاتمی، قطع کردم. در رزومه‌ام نوشتم که یک دکترای نیمه‌تمام داشته و دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *