اخبار داغ

انتخابات در ۱۷ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، واکنش‌ها به نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه دارد. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری در رشته توییتی از عدم طرح سوال در مناظره از تحریم‌های ظالمانه و آثار آن بر اقتصاد و نیز بحران کرونا و پیامدهای آن بر اشتغال و معیشت مردم انتقاد کرده و به تلاش‌های دولت […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1400
106 بازدید
کد مطلب : 53695

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، واکنش‌ها به نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه دارد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری در رشته توییتی از عدم طرح سوال در مناظره از تحریم‌های ظالمانه و آثار آن بر اقتصاد و نیز بحران کرونا و پیامدهای آن بر اشتغال و معیشت مردم انتقاد کرده و به تلاش‌های دولت روحانی برای خارج کردن ایران از ذیل بند هفتم و اداره کشور بعد از خروج ترامپ از برجام اشاره کرده است.

ستاد حامیان ابراهیم رییسی خبر داده که او در نامه‌ای به کمیسیون تبلیغات صدا و سیما خواستار اختصاص زمان برای پاسخگویی به اظهارات مطرح شده در مناظره از طرف همتی و مهرعلیزاده علیه خود شده و صدا و سیما هم با اختصاص پنج دقیقه وقت به رییسی موافقت کرده است.

همتی در واکنش به این خبر در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که در جریان مناظره ۲۹ بار با بردن اسم به او تهمت زده‌اند که در این صورت باید ۲۰ دقیقه فرصت پاسخگویی هم به او داده شود.

عبدالناصر همتی در واکنش به درخواست مناظره از طرف جلیلی هم نوشت: از رقیب اصلی خودم، آقای رییسی دعوت می‌کنم در اینستاگرام به صورت زنده مناظره کنیم. بعد خدمت آقای جلیلی هستم.

محسن مهرعلیزاده امروز در خبرگزاری ایرنا حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او از فضای سردی که به دلیل ردصلاحیت‌ها بر حضور مردم در انتخابات حاکم شده است، اظهار تاسف کرد و گفت با این حال از هر امکانی برای حفظ جمهوریت نظام باید استفاده کنیم.

او درباره عملکرد دولت هم ضمن انتقاد از عدم وجود برنامه منظم اقتصادی، گفت که کارهای خوبی می‌توانستند انجام دهند اما به آنها اجازه ندادند و مردم هم همه مشکلات را به پای دولت نمی‌نویسند.

سعید جلیلی در یک برنامه تبلیغاتی، از چهار طرح خود با عناوین طرح وان(مدیریت سهم آحاد جامعه از انرژی به دست خودشان)، سبد کالا (تنظیم ۱۳ قلم کالا)، سفر (تفریح و اوقات فراغت) و طرح نظام سلامت را برای حمایت از سه دهک پایین جامعه گفته‌ است.

علیرضا زاکانی گفته ۸.۱ میلیون تن ظرفیت خالی در بخش پلیمری کشور وجود دارد که استفاده از آن سبب ایجاد ۲ میلیون شغل در مدت ۲ سال می‌شود. او معتقد است ظرفیت به اندازه کافی در کشور وجود دارد، فقط باید عرضه فعال کردنش را داشته باشیم.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مصاحبه‌ای گفت بنا نیست کاندیدایی به نفع رییسی کناره‌گیری کند. بنابراین با توجه به اینکه رییسی از لحاظ پایگاه اجتماعی جلوتر از رقباست، بعید است که انتخابات به دور دوم کشیده شود.

رسیدگی به اعتراضات نامزدهای ردصلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به پایان رسیده و وزارت کشور نتایج را به فرمانداری‌ها ابلاغ کرده است و فرمانداری‌ها در حال اعلام نتایج به کاندیداها هستند. تبلیغات رسمی شوراها از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود.

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان هم گفته فهرست شورای شهر تهران در جلسه هیات عالی شورای وحدت نهایی شده است و به زودی اعلام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *