اخبار داغ

از هزینه تبلیغات در جهت کمک به محرومان بکاهید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع مردم ورامین قرچک،پیشوا و پاکدشت در مسجد جامع ورامین: شادمانی من در گرو نشستن لبخند بر لب یک خانواده نیازمندان است، از حامیان خود خواسته ام که با کاهش هزینه تبلیغات، این هزینه‌ها را به نیازمندان اختصاص دهند. […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1400
132 بازدید
کد مطلب : 53721

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع مردم ورامین قرچک،پیشوا و پاکدشت در مسجد جامع ورامین:

شادمانی من در گرو نشستن لبخند بر لب یک خانواده نیازمندان است، از حامیان خود خواسته ام که با کاهش هزینه تبلیغات، این هزینه‌ها را به نیازمندان اختصاص دهند.

پرچمی که مردم ورامین در ۱۵ خرداد برافراشتند پرچم اسلام‌خواهی، عدالت‌طلبی و حق‌جویی بود.

شهدای ورامین، نماد استقامت و ایستادگی در راه حق هستند و امروز هم جوانان این خطه به‌رغم همه سختی‌ها، مشکلات، ناملایمات و یأس‌هایی که برخی با مدیریت و عملکردشان ایجاد کرده‌اند، به نظام و ولایت و آینده کشور امیدوارند و این امید، همه خدمتگزاران را امیدوار می‌کند.

شرایط کشور امروز مناسب نیست. برخی افراد مانند حاج قاسم سلیمانی، با مجاهدت در حوزه‌های مختلف همچون حوزه‌های امنیت، علم و فناوری، کارهای ماندگاری کردند که گره از مشکلات کشور گشود و موجب ایجاد امید شد.

برخی دیگر هم با کوتاهی در انجام وظایف و سیاسی‌کاری مردم را ناامید کردند و با سوء مدیریت، ظرفیت‌های کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد را معطل گذاشتند.

با وجود مردم عزیز و جوانان، راه پیشرفت کشور بسیار هموار است و با توکل به خدا و همدلی مردم، راه رسیدن به قله را هموار می‌بینم.

برخی می‌خواهند با ایجاد موانع، راه پیشرفت کشور را کند کنند اما برای همه روشن است که این مردم و جوانان و خانواده شهدا و دختر و پسر و کارگر و کشاورز و فعالان عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی هیچ مانعی را مقابل خود به رسمیت نمی‌شناسند.

رنج مردم، رنج من، و درد مردم درد ماست، دیدن شرایط زندگی برخی مردم عزیز که تعدادشان هم کم نیست انسان را آزرده‌خاطر می‌کند.

هنگام ورود به قوه قضائیه که اعلام کردم در برخورد با وابستگان به قدرت و ثروت، خط قرمز نداریم برخی می‌گفتند «مگر می‌شود!؟» و ما ثابت کردیم که در برخورد با فساد، هیچ ملاحظه و اغماضی نکردیم. الان هم اعلام می‌کنم با کمک مردم وضعیت و شرایط فعلی را به نفع مردم تغییر می‌دهم.

همیشه خبرهای خوشایند برای مردم آن بوده که با یک مفسد برخورد، یا یک بستر فساد اصلاح شده و یک فساد از نظام بانکی و پولی و اقتصادی کمتر شده است و اکنون هم وقتی خوشحال می‌شوم که لبخندی بر لبان خانواده‌ای مستمند بنشیند و گره از کار کسی گشوده و مشکلات، برطرف شده یا جوانی مشغول به کار شود.

از کسانی که برای من تبلیغ می‌کنند می‌خواهم تلاش کنند که تبلیغات، به صورتی معقول و مناسب انجام شود و از هزینه ‎تبلیغات در جهت کمک به ‎معیشت نیازمندان و فقرا بکاهند. هر چه هزینه تبلیغات، کمتر و به سفره محرومان افزوده شود شادمان‌تر خواهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *