اخبار داغ

برای مردم آمده‌ام و با تهمت‌ها و متلک‌ها جا نمی‌زنم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدابراهیم‌رئیسی در دیدار با فضلا و علمای حوزه علمیه: در طول چهل سال گذشته هواها، هوس‌ها و حزب‌بازی‌ها در برخی حوزه‌ها مشکلات جدی ایجاد کرد و کار اجرای عدالت به نحوی کند پیش رفت که مردم ناامید شوند. سیاسی کاری‌ها و جناح‌بازی ها موجب شد حتی نیروهای انقلاب مأیوس […]

اشتراک گذاری
16 خرداد 1400
103 بازدید
کد مطلب : 53510

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدابراهیم‌رئیسی در دیدار با فضلا و علمای حوزه علمیه:

در طول چهل سال گذشته هواها، هوس‌ها و حزب‌بازی‌ها در برخی حوزه‌ها مشکلات جدی ایجاد کرد و کار اجرای عدالت به نحوی کند پیش رفت که مردم ناامید شوند.

سیاسی کاری‌ها و جناح‌بازی ها موجب شد حتی نیروهای انقلاب مأیوس شوند و برای آنها سوالات زیادی پیش آمده که چرا بین آنچه گفته و آنچه عمل شد تفاوت وجود دارد.

امروز مردم می‌پرسند مگر قرار نبود عدالت اجرا شود و مسئولان با مردم صادقانه برخورد کنند و با مردم باشند؟ پس چرا برخلاف همه اینها عمل شده و فاصله طبقاتی به وجود آمده است.

هر روز یک پرونده اختلاس روی میز قضات قرار می‌گیرد و به جای اینکه این پرونده‌ها کاهش یابند در حال افزایش هستند و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیز رو به افزایش است.

تصمیم‌گیری های نادرست وبی‌تدبیری‌ها باعث شده برخی یک شبه پولدار و بسیاری از مردم فقیر شوند، اما من برای انجام وظیفه به میدان آمدم.

امروز به ملت می‌گویم که قاطع، جدی و با اراده وارد میدان شدم و تهمت‌ها و توهین‌ها را به جان می‌خرم و اگر با رای مردم انتخاب شوم ریشه‌های فساد را می‌خشکانم و با علت های فساد برخورد می‌کنم.

مسئولان در تصمیم‌گیری‌هایشان بازار را به تصمیمات خارجی متصل کردند و با دلاریزه‌کردن اقتصاد کشور، همه کارها را معطل گذاشتند و خارجی‌ها هم حس کردند که در هشت سال گذشته کشور ما معطل آن هاست.

آقایان همه فعالیت‌های اقتصادی را بی‌ثبات و غیر قابل پیش‌بینی کردند و تولیدگران ما نه در جذب نیروی انسانی و نه در تولید و عرضه کالا در بازار و قیمت‌گذاری نمی‌توانند برنامه‌ریزی کنند.

مقطع حساس کنونی اقتضا می‌کند به عنوان سرباز نظام و ولایت و خادم ملت وارد عرصه شوم و با حرف و متلک و تهمت و افترا مطلقاً جا نمی‌زنم.

در آن دوره بعد از انتخابات از آنها پرسیدم چرا چنین مسائلی را مطرح کردند و گفتند در ایام تبلیغات انتخاباتی از این حرف ها به وجود می‌آید! انسان حق ندارد بی‌حساب و کتاب هر حرفی را بزند و ما باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *