اخبار داغ

افتتاح باغ مجسمه های موزه هنرهای معاصر تهران تا یک ماه آینده

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، نشست خبری موزه هنرهای معاصر در خصوص بازگشایی با برپایی دو نمایشگاه هنری برگزار شد و در این نشست، هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی با اشاره به اقدامات در حال انجام در موزه هنرهای معاصر، از بازگشایی باغ مجسمه به روی عموم مردم ظرف یک ماه آینده خبر داد. […]

اشتراک گذاری
16 خرداد 1400
88 بازدید
کد مطلب : 53457

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، نشست خبری موزه هنرهای معاصر در خصوص بازگشایی با برپایی دو نمایشگاه هنری برگزار شد و در این نشست، هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی با اشاره به اقدامات در حال انجام در موزه هنرهای معاصر، از بازگشایی باغ مجسمه به روی عموم مردم ظرف یک ماه آینده خبر داد. وی در این رابطه اذعان داشت:

نورپردازی مجسمه‌های موزه آغاز شده است و ظرف یک ماه آینده با اتمام نورپردازی، درهای باغ مجسمه به روی عموم مردم باز خواهد شد و بخش دیگری از آثار موزه در معرض دید علاقه‌مندان هنر که همیشه مشتاق دیدن آن‌ها بودند قرار می‌گیرد. این کار با حمایت سازمان زیباسازی شهر تهران انجام می‌شود و بر اساس مصوبه هیئت مدیره سازمان زیباسازی، ساختمان موزه نیز در دستور کار نورپردازی قرار گرفته است و با این اتفاق موزه به صورت نگینی در شب‌های تهران می‌درخشد.

مظفری با بیان اینکه برنامه یک ساله موزه تنظیم شده است، از برگزاری هفت نمایشگاه در موزه هنرهای معاصر تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد و تصریح کرد:

پیش از این هر سه ماه یک نمایشگاه برگزار می‌شد و تعداد نمایشگاه‌ها در طول سال از چهار نمایشگاه تجاوز نمی‌کرد، اما با برنامه ریزی‌های صورت گرفته سالانه بین هفت تا هشت نمایشگاه برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل هنرهای تجسمی با اشاره به آغاز فعالیت کانون‌های موسیقی معاصر، نیو مدیا، معماری و شهر، سینما و کانون دیزاین تا پایان تابستان امسال، اظهار داشت: همان طور که وعده داده بودیم مراحل آماده‌سازی چاپ ۶ جلد کتاب نفیس موزه در حال انجام است و چاپ دو کتاب به اتمام رسیده و سایر کتاب‌ها زیر چاپ هستند. قصد داریم در مردادماه این کتاب‌ها را رونمایی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *