اخبار داغ

حتی در مناظره غیابی با روحانی هم پیروز نشدند

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری: حتی در مناظره غیابی با روحانی هم پیروز نشدند گواه آنکه مخالفان کوچکترین اشاره ای به تاثیر جنگ تحریمی و کرونا بر اقتصاد ایران نداشتند و تاریخی ترین فشار اقتصادی و مهیب ترین بحران سلامت عمومی را سانسور کردند. جالب آنکه این دو واقعیت حتی […]

اشتراک گذاری
15 خرداد 1400
117 بازدید
کد مطلب : 53391

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری:

حتی در مناظره غیابی با روحانی هم پیروز نشدند گواه آنکه مخالفان کوچکترین اشاره ای به تاثیر جنگ تحریمی و کرونا بر اقتصاد ایران نداشتند و تاریخی ترین فشار اقتصادی و مهیب ترین بحران سلامت عمومی را سانسور کردند.

جالب آنکه این دو واقعیت حتی در سوالات طراحی شده رسانه ملی هم وجود نداشت. هر روایتی از واقعیت بدون ترامپ، تحریم و کرونا، تلاشی است برای فرار از شکست حتی در مناظره‌های غیابی، تلاشی برای پنهان کردن صورت مساله‌های بزرگ و منحرف کردن افکار عمومی از فقر و ضعف پاسخ‌ها و ساده‌سازی‌ها.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در توئیتی دیگر نوشت:‌

در مناظره اقتصادی نقش اعداد پر رنگ تر است، عجیب است که هر چند دقیقه، نمودارهایی پرینت شده را به دوربین گرفته می شد اما هیچ کدام از مخالفان برجام و دولت و مذاکره، از ده ها و صدها میلیارد دلار خسارت تحریم بر اقتصاد ایران چیزی نگفت. از معلول ها گفته می شد اما علت ها را سانسور می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *