اخبار داغ

بیانات رهبری در صدر اخبار رسانه های چینی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رسانه‌های چین بیانات تلویزیونی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) را در صدر اخبار خود قرار دادند. پایگاه انینترنتی رادیو بین‌المللی چین در مطلبی نوشت:  رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بخشی از بیانات مهم شان به بحث احراز صلاحیت‌ها اشاره کرده و گفتند: […]

اشتراک گذاری
15 خرداد 1400
116 بازدید
کد مطلب : 53272

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رسانه‌های چین بیانات تلویزیونی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) را در صدر اخبار خود قرار دادند.

پایگاه انینترنتی رادیو بین‌المللی چین در مطلبی نوشت: 

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بخشی از بیانات مهم شان به بحث احراز صلاحیت‌ها اشاره کرده و گفتند:

یک تذکر ضروری وجود دارد در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد. نسبت‌هایی داده شد یا به خودشان یا خانواده‌شان که واقعیت نداشت. خانواده‌های محترم و عفیف که مواجه با چنین نسبت‌هایی شدند. گزارش‌های خلافی بود که بعد هم مشخص شد که خلاف است. ولی در فضای مجازی پخش شد.

بر اساس این گزارش، رهبر انقلاب تاکید کردند اینکه می‌گویم فضای مجازی رهاست همین است حفظ آبروی افراد جزء بالاترین وظایف است مطالبه من از دستگاه‌ها این است که جبران کنند مواردی درباره خانواده و فرزند کسی داده شده که بعد معلوم شده که غلط است این را جبران کنند.

پس از سخنان رهبر ایران، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ایران در توییتی اظهارات آیت‌الله خامنه‌ای درباره رد صلاحیت شدگان و جبران را “فصل الخطاب” و “حکم لازم الاتباع” خواند.

پایگاه اطلاع رسانی “سی جی تی ان” تلویزیون انگلیسی زبان چین نیز در گزارشی به بخش دیگری از بیانیات رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و نوشت:

 رهبر ایران تاکید کرده‌ است که تهران خواستار اقدام و نه قول ۶ قدرت جهانی برای احیای توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ است.

رهبر ایران در این سخنرانی تلویزیونی تاکید کردند در قضیه مذاکرات هسته‌ای که در جریان است، همواره به مسئولان گفته‌ایم به عمل کار برآید و به حرف‌ها و وعده‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *