اخبار داغ

در مبارزه با فساد بار‌ها تهدید به مرگ شدم و خانه‌ام را آتش زدند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف گفت: بنده چند صد نفر را به عنوان کسانی که ستون فقرات کار ما هستندف معرفی می‌کنم. در مبارزه با فساد بار‌ها تهدید به مرگ شدم، آمدند خانه مان را آتش زدند، جلوی زن و بچه ام را گرفتند […]

اشتراک گذاری
14 خرداد 1400
94 بازدید
کد مطلب : 53213

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف گفت: بنده چند صد نفر را به عنوان کسانی که ستون فقرات کار ما هستندف معرفی می‌کنم.

در مبارزه با فساد بار‌ها تهدید به مرگ شدم، آمدند خانه مان را آتش زدند، جلوی زن و بچه ام را گرفتند و تهدید کردند، زدند، ما از همه شان گذشتیم.

من یک زمانی به دخترم گفتم، برخی موقع‌ها در این ایام وقتی از خانه بیرون می‌آمدم، آخرین نگاه‌ها را به شما می‌کردم، چون احساس می‌کردم که دیگر دفعه آخرم هست.

سه تا دختر و چهار تا نوه دارم که همه از یک زن هستند. به دخترم گفتم اگر اقامت خارج از کشور بگیرید، اسمتان را از شناسنامه‌ام پاک می‌کنم.

زاکانی بیان کرد:

یکی از اعضای دولت گفت، در جلسه کابینه پیشنهاد روحانی دلار ۳۸۰۰ تومانی بوده و پیشنهاد رئیس وقت بانک مرکزی ۴۸۰۰ بوده، ناگهان فردی گفت نه ۳۸۰۰ نه ۴۸۰۰، وسطش را بگیرید ۴۲۰۰ و صلوات بفرستید.

دولت روحانی چنان بلایی سر اقتصاد کشور آورده که اگر در ۶ تا ۸ سال آینده رشد ۸+ داشته باشیم تازه برمی‎گردیم به وضعیت سال ۹۰. دولت و بانک مرکزی باهم تفاوتی ندارند. رئیس بانک مرکزی عضو شورای‎عالی بورس بوده و گلوگاه ارزی کشور دست بانک مرکزی است.

افتخار وزیر سابق دولت این بود که حتی یک واحد مسکونی نساخته است که این ناشی از بی دردی و بی اهمیتی نسبت به نیازهای مردم است.

مردم عمر نوح ندارند که بخواهند با چنین ارقامی خانه بخرند. ایجاد مسکن استیجاری ارزان برای زوج‌های جوان در اولویت ما قرار دارد.

ما به ۱۲.۱ میلیون خانواری که خودرو ندارند ماهانه به هر نفرشان ۱۵ لیتر سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی می‌دهیم. آن فرد می‎تواند سهمیه‎اش را به دولت واگذارکند تا صادر شود که می‎شود ماهانه حدود ۷۵ هزارتومان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *