اخبار داغ

آمادگی دانشگاه مذاهب برای اعطای بورسیه تحصیلی به وابستگان شهدای مدرسه کابل

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در نامه‌ای به سفیر کشورمان در افغانستان، آمادگی خود را جهت اعطای بورسیه تحصیلی به وابستگان درجه ۱ شهدای مدرسه سیدالشهدای کابل اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری فارس، سید محمد حسینی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در نامه‌ای به بهادر امینیان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل، […]

اشتراک گذاری
14 خرداد 1400
46 بازدید
کد مطلب : 53072

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در نامه‌ای به سفیر کشورمان در افغانستان، آمادگی خود را جهت اعطای بورسیه تحصیلی به وابستگان درجه ۱ شهدای مدرسه سیدالشهدای کابل اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری فارس، سید محمد حسینی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در نامه‌ای به بهادر امینیان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی گروه‌های افراطی در کشورافغانستان آمادگی خود را جهت اعطای بورسیه تحصیلی به وابستگان درجه ۱ شهدای مدرسه سید الشهدای کابل اعلام کرد.

متن نامه رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به شرح زیر است:

:برادر گرامی جناب آقای دکتر امینیان

 با اهدای سلام؛ 

احتراما در پی اقدام تروریستی گروه‌های افراطی در کشور افغانستان و شهادت جمعی از کودکان و مردم بی دفاع و مظلوم افغانستان در واقع تروریستی مدرسه سیدالشهدا این دانشگاه ضمن محکوم نمودن این اقدام غیر انسانی و وحشیانه آمادگی خود را جهت اعطای بورسیه تحصیلی و دکترای تخصصی برای وابستگان درجه ۱ شهدای واقعه تروریستی مذکور اعلام می دارد. 

لذا خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی خبر فوق نسبت به معرفی افراد واجد شرایط تایید مدارک ایشان و ارسال به دانشگاه مذاهب اسلامی اقدام لازم مبذول گردد.»

یادآور می شود دانشگاه مذاهب اسلامی با هدف تقریب بین مذاهب اسلامی از دانشجویان تشیع و اهل سنت داخل و خارج از کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *