اخبار داغ

کلنگ ساخت ۴ پروژه محرومیت زدایی در رامشیر به زمین زده شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کلنگ ساخت ۴ پروژه محرومیت زدایی در رامشیر به زمین زده شددر مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار و مسئولین استانی ۴ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان رامشیر وارد مرحله اجرایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه […]

اشتراک گذاری
13 خرداد 1400
59 بازدید
کد مطلب : 52971

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کلنگ ساخت ۴ پروژه محرومیت زدایی در رامشیر به زمین زده شد
در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار و مسئولین استانی ۴ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان رامشیر وارد مرحله اجرایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛

سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم کلنگ زنی پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان رامشیر گفت: این پروژه های محرومیت زدایی که در طرح جهادگران مدرسه ساز هستند شامل ۳ مدرسه در مقطع دبستان و یک باب دارالقرآن بوده که کار ساخت آن توسط جهادگران بسیج سازندگی انجام خواهد شد.

سرهنگ زبیدی ادامه داد: همکاری خوبی بین بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) با اداره کل نوسازی مدارس خوزستان صورت گرفته که پروژه های محرومیت زدایی با احداث و تعمیرات مدارس در استان به دست جهادگران مدرسه ساز انجام خواهد شد.

وی افزود: این پروژه های عمرانی در طول یک سال انجام خواهند شد، بسیج سازندگی فعالیت گسترده ای را برای محرومیت زدایی در سطح استان آغاز کرده و با ادارات راه و شهرسازی، نوسازی مدارس، راهداری، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری تفاهم نامه هایی را در قالب کارگروه بسیج سازندگی در شورای برنامه ریزی استان در دست اجرا دارد تا قدم های موثری را در راستای محرومیت زدایی بردارد.

قربانی، مدیر کل نو سازی مدارس استان خوزستان عنوان داشت: شهرستان رامشیر دانش آموزان مستعد و توانمندی را دارد و در راستای حمایت از این عزیزان تعداد ۳ مدرسه و یک دارالقرآن به دست جهادگران بسیج سازندگی با همکاری نوسازی مدارس استان ساخته خواهد شد که مجموعا ۴۵ مدرسه احداث و ۲۶۰ مدرسه تعمیر و نوسازی در سطح استان انجام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *