اخبار داغ

مواضع گروه‌های اصلاح‌طلب درباره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری مواضع گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب درباره انتخابات ریاست جمهوری: جبهه اصلاحات ایران:این جبهه که شامل ۳۱ عضو حقوقی از دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و ۱۵ چهره حقیقی از این جریان است، پس از اعلام نتایج تائید صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای […]

اشتراک گذاری
13 خرداد 1400
121 بازدید
کد مطلب : 53047

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری مواضع گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب درباره انتخابات ریاست جمهوری:

جبهه اصلاحات ایران:
این جبهه که شامل ۳۱ عضو حقوقی از دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و ۱۵ چهره حقیقی از این جریان است، پس از اعلام نتایج تائید صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای اعلام کرد از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد. همچنین پس از نامه‌نگاری مهرعلیزاده با این جبهه برای ارائه برنامه‌های خود، آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت هنوزی تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

مجمع روحانیون مبارز:
مجمع روحانیون مبارز، قدیمی‌ترین تشکل سیاسی جریان اصلاح‌طلب رسما اعلام کرد که هیچ نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ایران ندارد.

حزب کارگزاران سازندگی:
کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرده: تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتماً این است که در انتخابات از همتی حمایت کرده و برای او تبلیغ کنیم و برنامه‌هایش را برای مردم توضیح دهیم.

حزب اعتماد ملی:
الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی دو روز قبل و در آخرین اظهارنظر انتخاباتی‌اش نوشت: در انتخابات ریاست‌جمهوری تا امروز نامزدی نداریم، با دقت مواضع کاندیداها را رصد می‌کنیم.

حزب پیشروی اصلاحات:
علی صوفی دبیرکل این حزب امروز گفته با توجه به اقبال مردم، ممکن است برنامه جبهه اصلاحات نیز تغییر کند و آن‌ها بخواهند به سمت حمایت از یک کاندیدا بروند. شرط حمایت از افرادی مانند همتی و مهرعلیزاده این است که در آینده نظرسنجی‌های مردمی چه چیزی را نشان دهد و مردم به چه کسی اقبال داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *