اخبار داغ

رژیم صهیونیستی یک برج دیدبانی منهدم کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک برج دیدبانی ارتش سوریه را در مرکز بلندی های جولان منهدم کرده است. شب گذشته نیروهای ارتش اسرائیل یک برج دیدبانی ارتش سوریه واقع در منطقه غربی اسرائیل در «خط آلفا» در مرکز بلندی های جولان را منهدم کرد. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین […]

اشتراک گذاری
12 خرداد 1400
111 بازدید
کد مطلب : 52744

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک برج دیدبانی ارتش سوریه را در مرکز بلندی های جولان منهدم کرده است.

شب گذشته نیروهای ارتش اسرائیل یک برج دیدبانی ارتش سوریه واقع در منطقه غربی اسرائیل در «خط آلفا» در مرکز بلندی های جولان را منهدم کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد که برج دیدبانی مزبور در چارچوب تلاش های ارتش سوریه برای نقض حاکمیت این رژیم ایجاد شده بود.

«ایوخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت که نیروهای ارتش با حمله به این مرکز، آن را با مواد منفجره منهدم کردند.

این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل در قطعنامه شماره ۴۹۷ مصوب سال ۱۹۸۱ خواستار لغو تصمیم رژیم صهیونیستی در باره الحاق بلندی های جولان به خاک خود شده و اعلام داشته که تصمیم اسرائیل در این باره باطل و غیر قانونی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *