اخبار داغ

رئیسی همچنان پیشتاز نظرسنجی ها

آخرین نظرسنجی ایسپا از میزان رای نامزدهای انتخابات/ از رشد آرا رئیسی تا در جا زدن آرا همتی علی‌رغم اظهارات جنجالی. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، طبق آخرین نظرسنجی ایسپا (۱۱خرداد) ۵۹% شرکت‌کنندگان در انتخابات گزینه خود را مشخص کرده‌ که نسبت به موج قبلی ۱۲% رشد داشته و حدود ۴۱% آرا سرگردان وجود […]

اشتراک گذاری
12 خرداد 1400
169 بازدید
کد مطلب : 52858

آخرین نظرسنجی ایسپا از میزان رای نامزدهای انتخابات/ از رشد آرا رئیسی تا در جا زدن آرا همتی علی‌رغم اظهارات جنجالی.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، طبق آخرین نظرسنجی ایسپا (۱۱خرداد) ۵۹% شرکت‌کنندگان در انتخابات گزینه خود را مشخص کرده‌ که نسبت به موج قبلی ۱۲% رشد داشته و حدود ۴۱% آرا سرگردان وجود دارد.

از میان مشارکت‌کنندگان، ۴۸.۶% رئیسی را برگزیدند که نسبت به موج قبلی آرا او رشد ۴.۵% داشته. بعد از او ۳.۱% رضایی، ۱.۶% جلیلی، ۱.۳%همتی، ۰.۸% قاضی‌زاده هاشمی، ۰.۳% زاکانی و ۰.۱% مهرعلیزاده را برگزیده‌اند.همچنین ۷۸% کسانی که رای‌شان مشخص است، گفته‌اند نظر خود را تا روز انتخابات تغییر نمی‌دهند.

همچنین از میان ۴۱% آرا سرگردان که اعلام کرده‌اند حتما در انتخابات شرکت می‌کنند، پرسیده شده “اگر امروز انتخابات باشد به چه کسی رای می‌دهید؟”، بیش از ۵۰% آن‌ها رئیسی را نام برده‌اند.

در مجموع میزان رای رئیسی نسبت به موج قبلی افزایش و سبد رای همتی که در یک هفته گذشته پالس‌های حمایتی از سوی اصلاح‌طلبان دریافت و سعی کرده در ایام تبلیغات با اظهارنظرهای جنجالی و تبلیغات روانی، فضای انتخابات را به سمت خود تغییر دهد، توفیق چندانی نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *