اخبار داغ

همه بدانند دولت مردمی هیچ‌گونه فسادی را بر نمی‌تابد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ضبط گفت‌وگو با دوربین شبکه یک سیما در جمع خبرنگاران، گفت: باید با قاچاق به ویژه قاچاق سازمان یافته برخورد کرد اما اگر مشکل صرفا با برخوردهای پلیسی و قضایی حل می‌شد تاکنون باید قاچاق ریشه‌کن می‌شد. باید در نظامات […]

اشتراک گذاری
11 خرداد 1400
53 بازدید
کد مطلب : 52454

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ضبط گفت‌وگو با دوربین شبکه یک سیما در جمع خبرنگاران، گفت:

باید با قاچاق به ویژه قاچاق سازمان یافته برخورد کرد اما اگر مشکل صرفا با برخوردهای پلیسی و قضایی حل می‌شد تاکنون باید قاچاق ریشه‌کن می‌شد.

باید در نظامات پولی و مالی کشور تجدیدنظر شود تا قاچاق کالا برای قاچاقچی صرف نکند، اگر پولی که صرف قاچاق می‌شود رهگیری شود مشخص خواهد شد که بسیاری از منابع قاچاق از محل صادرات کسب می‌شود.

یکی از کارهای دولت مردمی، نظارت بر ارز حاصل از صادرات است.

با نظارت دقیق بر زنجیره تامین، تولید، توزیع و مصرف کالا، قاچاق به طور جدی کاهش می‌یابد

مسکن از دغدغه‌های مردم به ویژه جوانان و زوج‌های جوان است و ما تلاش می‌کنیم با تولید مسکن هم این دغدغه و هم مساله جمعیت را حل کنیم چرا که مانع بزرگ بر سر راه ازدواج جوانان، نبود مسکن مناسب است.

مهمترین راه پیشگیری از فساد فعال کردن سامانه‌های الکترونیک و شفاف‌سازی فرآیندها و عملکردهاست.

دولت مردمی در گام نخست زیرساخت‌های لازم برای مبارزه با فساد را اصلاح خواهد کرد.
گام دوم برخورد با مظاهر فساد است که همه اجزای دولت مردمی باید در آن سهیم باشند چرا که اگر یک استاندار، فرماندار، بخشدار یا رییس یک اداره ضد فساد نباشد، کار پیش نمی‌رود.

همه بدانند دولت مردمی هیچ‌گونه فسادی را بر نمی‌تابد و اجازه نمی‌دهیم در هیچ کجای سازمان اداری دولت فساد لانه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *