اخبار داغ

انتخابات در ۱۱ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در پی اظهارنظرها درباره هشدار علی‌القاصی‌مهر دادستان تهران که گفته بود نامزدهای انتخابات از خط قرمزهای نظام عبور نکنند، دادسرای عمومی و انقلاب تهران در اطلاعیه‌ای تاکید کرده‌ هشدار و تذکر دادستان‌ها در راستای اجرای تکلیف قانونی آن‌ها در پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است و تذکرات شامل هر چهار […]

اشتراک گذاری
11 خرداد 1400
104 بازدید
کد مطلب : 52566

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در پی اظهارنظرها درباره هشدار علی‌القاصی‌مهر دادستان تهران که گفته بود نامزدهای انتخابات از خط قرمزهای نظام عبور نکنند، دادسرای عمومی و انقلاب تهران در اطلاعیه‌ای تاکید کرده‌ هشدار و تذکر دادستان‌ها در راستای اجرای تکلیف قانونی آن‌ها در پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است و تذکرات شامل هر چهار انتخابات پیش روست و نباید تهدید تلقی شود.

محمد نعیمی پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد استراتژی اصلاح‌طلبان پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان و اینکه آیا امکان دارد از همتی حمایت کنند گفت اکثریت اصلاح‌طلبان از تصمیم جبهه اصلاحات ایران تبعیت می‌کنند و این جبهه هم اعلام کرده است کاندیدایی ندارد و هنوز هم نظر خود را تغییر نداده است.

غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز و عضو مجمع تشخیص مصلحت گفته سید ابراهیم رییسی منحصرا نامزد شورای وحدت اصولگرایان است اما اینکه دیگر نامزدهای اصولگرا به نفع رییسی از انتخابات کناره‌گیری کنند یا تا روز انتخابات در صحنه بمانند به نظر شخصی خود آن‌ها بستگی دارد و ممکن است کناره‌گیری نکنند.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که پخش فیلم تبلیغاتی‌اش از تلویزیون واکنش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال داشته در گفت‌وگویی درباره عبور از اقتصاد دولتی به اقتصاد مردمی با مشارکت بخش خصوصی و تعاونی‌ها توضیح داده است. همچنین گفته مساله کرونا باید در دو یا سه ماه حل شود.

عبدالناصر همتی خبر داده که صدا و سیما فیلم مستند انتخاباتی او را پخش نکرده است.

همتی نوشته: در این مستند گفته بودم اگر عده‌ای بنده را بانی وضع موجود می دانند آنها خود وضع موجودند.ضرورت تصویب اف ای تی اف و ضررهای ناشی از عدم اجرای آن و نیز نظرات برخی از دختران ایرانی که صریح حرف‌هایشان را زده بودند آمده بود ولی مسوولان صدا و سیما گفتند حذف کنید، گفتم من مخالف سانسورم.

همتی در حساب کاربری خود در توییتر از تاراندن سرمایه‌های انسانی از عرصه‌ مدیریتی کشور هم انتقاد کرده و آن‌ را مانعی بزرگ در مسیر توسعه دانسته است.

ابراهیم رئیسی گفته مبارزه با قاچاق نباید منحصر به برخورد پلیسی باشد باید در نظامات پولی و مالی کشور تجدیدنظر شود تا قاچاق کالا برای قاچاقچی صرف نکند. او در پاسخ به این سوال که کدام یک از وعده‌هایش را زودتر محقق می‌کند گفته ساخت مسکن را زودتر آغاز می‌کند.

علی‌تاجرنیا که قرار بود به عنوان نماینده محسن مهرعلیزاده در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شرکت کند به برنامه راه داده نشد. مسوولین صدا و سیما دلیل این مساله را عدم تایید امنیتی تاجرنیا و دستور ستاد انتخابات صدا و سیما اعلام کردند.

عباس معینی مشاور مهرعلیزاده از مدافعان جمهوریت نظام دعوت کرده با هر مرام و مسلک و عقیده‌ای در ستادهای مهرعلیزاده حاضر شوند و نه بزرگی به کسانی که خود را پیروز پیش از موعد انتخابات می‌دانند بگویند.

مهرعلیزاده در حساب کاربری خود در توییتر نوشته باید ورشکستگی آبی را به عنوان یکی از بحران‌های اصلی کشور به رسمیت بشناسیم و مدرنیزاسیون کشاورزی باید یکی از اولویت‌های دولت آینده برای حل این مشکل باشد.

محسن رضایی دیشب در گفت‌وگوی ویژه خبری گفت انتظار داشتم در این دوره از انتخابات بسیاری از ثبت نام کنندگان حضور داشته باشند تا رقابت جدی و انتخابات پرشور داشته باشیم و آقایان پزشکیان، محمد، قاسمی، ضرغامی و لاریجانی افرادی بودند که می توانستند شور و هیجان بیشتری ایجاد کنند.

او در ادامه گفت که با همه این افراد تماس گرفته و آنها را دلداری داده و صحبت‌های مقام معظم رهبری نشان داد توجه نظام به همه این افراد وجود دارد.

او در این برنامه به تشریح برنامه‌های اقتصادی خود پرداخت از جمله وعده داد شاخص بورس را تا پایان سال حداقل به یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *