اخبار داغ

اختلاف روحانی و همتی واقعی نیست، جنگ زرگری است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، روزنامه کیهان درباره اختلاف روحانی و همتی که در نهایت موجب برکناری همتی شد، نوشت: فارغ از مصارف تبلیغاتی، جدی بودن چنین دعوایی به چند دلیل محل تردید است. اول؛ روحانی که می‌گوید طرفدار تعدد نامزد‌هاست و به این خاطر به شورای نگهبان نامه نوشته، عاقلانه نیست از نامزد […]

اشتراک گذاری
11 خرداد 1400
125 بازدید
کد مطلب : 52457

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، روزنامه کیهان درباره اختلاف روحانی و همتی که در نهایت موجب برکناری همتی شد، نوشت:

فارغ از مصارف تبلیغاتی، جدی بودن چنین دعوایی به چند دلیل محل تردید است.

اول؛ روحانی که می‌گوید طرفدار تعدد نامزد‌هاست و به این خاطر به شورای نگهبان نامه نوشته، عاقلانه نیست از نامزد شدن یک عضو موثر دولت ناراحت شود.

دوم؛ روحانی اگر بنا بود از نامزدی اعضای دولت ناراحت شود، باید با جهانگیری و شریعتمداری (معاون اول، و وزیر کار) هم مشاجره و این دو را هم عزل می‌کرد.

سوم؛ روحانی راسا رئیس کل سابق بانک مرکزی را به همکاری نزدیک‌تر در دولت دعوت کرد. همتی خرداد ۹۷ برای سفارت در چین تعیین شد اما روحانی ترجیح داد به‌خاطر بلبشوی بازار ارز، او را از سفارت برگرداند و به ریاست بانک مرکزی بگمارد.

بنابراین به‌نظر می‌رسد این موضوع اصطلاحا جنگ زرگری و بازارگرمی رسانه‌های اصلاحات و اعتدال باشد، تا مخالفت واقعی. از این منظر درز خبری مبنی بر مغضوب واقع شدن یک مقام توسط رئیس دولت، شاید وجهه منتقد دولت به آن مقام در انتخابات بدهد و محبوبیت‌ساز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *