اخبار داغ

مناظره های انتخاباتی عقب افتاد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید اسماعیل موسوی گفت: کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری همواره دغدغه تضمین برخورداری یکسان نامزدهای ریاست جمهوری برای امر تبلیغات از امکانات دولتی به خصوص سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دارد. خوشبختانه این تلاش به دستورالعمل کامل و جامعی با نظرات همه از جمله دستگاه قضایی، شورای […]

اشتراک گذاری
10 خرداد 1400
134 بازدید
کد مطلب : 52405

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید اسماعیل موسوی گفت:

کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری همواره دغدغه تضمین برخورداری یکسان نامزدهای ریاست جمهوری برای امر تبلیغات از امکانات دولتی به خصوص سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دارد.

خوشبختانه این تلاش به دستورالعمل کامل و جامعی با نظرات همه از جمله دستگاه قضایی، شورای نظارت بر صدا و سیما و وزارت کشور منجر شده است.

این دستورالعمل به صدا و سیما و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری جهت تنظیم برنامه‌های آنها ابلاغ شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور :

در برنامه تبلیغاتی سه مناظره زنده و پخش دو مستند نیم ساعته برای هر یک از نامزدها در شبکه سراسری پیش بینی شده است. همچنین مناظره نمایندگان نامزدها از طریق رادیو در نظر گرفته شده است.

موسوی با یادآوری همزمانی مناظره نامزدهای ریاست جمهوری با مسابقات تیم ملی فوتبال بحرین گفت:

در جلسه امروز با تدبیر وزیر کشور برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری تغییر یافت و مقرر شد مناظره‌ها در ساعات پرمخاطب تلویزیون، یک شب پیش از مسابقه فوتبال و یا یک شب بعد از فوتبال مناظره برگزار شود.

موسوی با اشاره به این که در روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد ماه که در برنامه تلویزیون به عنوان روزهای مناظره پیش بینی شده است در همان روزها پخش مسابقات فوتبال را هم داریم، گفت:

بر این اساس کمیسیون تصمیم گرفت زمان برگزاری مناظره‌ها به روزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ و یا ۱۸، ۲۲ و ۲۶ خرداد منتقل شود.

اما مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما درباره شائبه تغییر روز و ساعت پخش مناظره‌های کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت:

در برنامه‌ریزی‌ها به تمامی جوانب فکر کردیم و روز و ساعت مناظره‌ها قطعی و بدون تغییر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *