اخبار داغ

کارگاه دانش افزایی نظام‌های رتبه بندی دانشگاهها برگزار می شود

مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم کارگاه بین‌المللی دانش افزایی نظام‌های رتبه بندی را برگزار می کند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، در ادامه برگزاری کارگاه‌ها برای افزایش دانش در خصوص نظام‌های رتبه‌بندی، مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم قصد دارد تا در تاریخ ۱۵ تیر ماه سال […]

اشتراک گذاری
08 خرداد 1400
86 بازدید
کد مطلب : 52006

مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم کارگاه بین‌المللی دانش افزایی نظام‌های رتبه بندی را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، در ادامه برگزاری کارگاه‌ها برای افزایش دانش در خصوص نظام‌های رتبه‌بندی، مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم قصد دارد تا در تاریخ ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۰ کارگاه بین‌المللی نظام‌های رتبه بندی را برگزار کند.

در چند سال اخیر ضرورت بین‌المللی سازی دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. یکی از الزامات برای رسیدن به این هدف، آشنایی با نظام‌های رتبه بندی بین‌المللی دانشگاه‌ها است. خوشبختانه در ۱۴ دی ماه سال ۱۳۹۹ اولین کارگاه نظام‌های رتبه‌بندی به پیشنهاد مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی و با همکاری و میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که در این زمینه از تجربیات خوبی برخوردار است برگزار شد.

در ادامه برگزاری کارگاه‌ها برای افزایش دانش در خصوص نظام‌های رتبه‌بندی، مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی قصد دارد در تاریخ ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ کارگاه بین‌المللی نظام‌های رتبه بندی را با همکاری اعضای هیأت علمی و متخصصان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و همچنین مهمانان خارجی از مؤسسات معتبر رتبه بندی به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *