اخبار داغ

زنان باید برای مبارزه با خط نفوذ قیام کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از خبرنگار مهر، سارا فلاح پیش از ظهر شنبه در همایش سیاسی، بصیرتی خواهران با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ با بیان اینکه زن در نظام اسلامی گفتمان سازی می‌کند، اظهار کرد: بانوان مسئولیت سنگینی را در جامعه اسلامی بر عهده دارند و نباید اجازه […]

اشتراک گذاری
08 خرداد 1400
162 بازدید
کد مطلب : 52089

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از خبرنگار مهر، سارا فلاح پیش از ظهر شنبه در همایش سیاسی، بصیرتی خواهران با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ با بیان اینکه زن در نظام اسلامی گفتمان سازی می‌کند، اظهار کرد: بانوان مسئولیت سنگینی را در جامعه اسلامی بر عهده دارند و نباید اجازه دهند که از آنها استفاده ابزاری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه زنان به عنوان سربازان ولایت می‌توانند تحول آفرین باشند، بیان کرد: زنان با استفاده از ظرفیت‌های خود می‌توانند مناسبات جهانی را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه درون مایه قدرت سیاست مداران مال اندوز نشأت گرفته از عدالت نیست، ادامه داد: عده‌ای تنها به امید تاراج بیت المال وارد عرصه قدرت می‌شوند و نگرانی ما از ورود چنین اشخاصی زیاد است.

فلاح با تاکید بر اینکه اگر مردم مراقبت نکنند خواص جامعه همچون زمان امام حسین به انحراف کشیده می‌شوند، افزود: نباید اجازه دهیم که اشرافی گری به عنوان یک مدل مدیریتی بر جامعه حاکم شود و مبارزه با رانت خواری و فساد باید در اولویت باشد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس از زنان خواست که برای مبارزه با خط نفوذ و انحراف قیام کنند، تصریح کرد: وظیفه امروز بانوان این است که به عرصه روشنگری و بصیرت ورود کنند و خود را به قربانگاه دفاع از انقلاب اسلامی، نظام و ولایت‌فقیه رسانده و از ارزش‌ها دفاع کنند.

انقلاب امروز به افرادی نیاز دارد که پای آرمان‌های آن بایستند

وی با بیان اینکه منطقه ما مرکز ثروت بوده و خلیج فارس بزرگ‌ترین مخزن انرژی جهان است، افزود: همین موضوع باعث شده که دشمنان به ویژه صهیونیست‌ها به منطقه ما چشم طمع داشته باشند و با استفاده از نقاط ضعف، در صدد ضربه زدن به ما برآید.

فلاح با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می‌دهد، اضافه کرد: انقلاب ما نیاز به کسانی دارد که از آن حمایت همه جانبه کنند نه کسانی که از انقلاب برای منافع خود بهره گیرند.

سخنگوی فراکسیون زنان در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مسئولان و نخبگان موظف به حفظ منافع ملی هستند، تصریح کرد: مسئولین حق ندارند مشکلات داخلی را بر سر میز مذاکره حل کنند و آنهایی که به دشمنان گرا می‌دهند شایسته بودن در جایگاه خود را ندارند.

فلاح اصلاح طلب و اصولگرا را دو بال گفتمان انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: این انقلاب با حمایت مردم به اینجا رسیده لذا مسئولان باید از دو بال نظام برای افزایش امیدواری در جامعه استفاده کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از زنان خواست که برای مبارزه با خط نفوذ و انحراف قیام کنند و گفت: بانوان باید به عرصه روشنگری و بصیرت ورود کنند و خود را به قربانگاه دفاع از انقلاب اسلامی، نظام و ولایت‌فقیه رسانده و از ارزش‌ها دفاع کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات محل جمع کردن غنیمت نیست و افرادی که سلامت انتخابات را خدشه‌دار می‌کنند به دنبال لقمه‌ای گلوگیر برای خود هستند گفت: راز ماندگاری سردار سلیمانی این بود که خود را سرباز ملت و ولایت می‌داتست و کسی اجازه سواستفاده از او را نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *