اخبار داغ

کاندیدای ریاست جمهوری در ۶ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، خبرهای کوتاهی از کاندیدای ریاست جمهوری: قاضی‌زاده هاشمی گفته به هر زوج جوون ۵۰۰ میلیون میدم و اگه رئیس‎ جمهور بشم دستور تشکیل فوری صندوق رفاه جوانان رو تا قبل از اسفند ۱۴۰۰ صادرمی‎کنم. رئیسی گفته تورم یک‌رقمی با افزایش تولید و برنامه‌ریزی امکان‌پذیر هست. اون که دیروز به […]

اشتراک گذاری
07 خرداد 1400
135 بازدید
کد مطلب : 51953

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، خبرهای کوتاهی از کاندیدای ریاست جمهوری:

قاضی‌زاده هاشمی گفته به هر زوج جوون ۵۰۰ میلیون میدم و اگه رئیس‎ جمهور بشم دستور تشکیل فوری صندوق رفاه جوانان رو تا قبل از اسفند ۱۴۰۰ صادرمی‎کنم.

رئیسی گفته تورم یک‌رقمی با افزایش تولید و برنامه‌ریزی امکان‌پذیر هست. اون که دیروز به بیمارستان میلاد تهران رفته بود و با مردم و کادر درمان بی‌واسطه حرف می‌زد گفته می‎تونیم هزینه درمان رو نصف کنیم.

محسن رضایی هم گفته یارانه رو به ۴۵۰ هزار تومن می‎رسونم، تو دولت من یارانه پنهان ساماندهی می‎شه. بنزین و گازوئیل به دهک ثروتمند با قیمت واقعی و به دهک‎ های دیگه با قیمت ترجیحی فروخته می‎شه.

همتی گفته ۴ سال بیشتر رئیس‎ جمهور نمی‎مونم، دولتِ اقتصادی تشکیل میدم. معیشت و رفاه، مهم ‎ترین مشکل مردمه و دلیلش سیاست‎های غلط، تحریم‎ها و سیاسی کردن تصمیم‎های اقتصادیه.

جلیلی هم گفته نباید مردم برای گرفتن اقلام ضروری صف بکشن. وقتی دولت می‌خواد در شرایط خاص، گوشت مرغ توزیع کنه، به‌جای به‌صف کردن مردم، می‌تونه با استفاده از شبکه مویرگی فروشندگان خرد به توزیع کالاهای اساسی در شرایط خاص بپردازه.

مهرعلیزاده گفته می‌تونیم تو کشور اقتصاد رقابتی رو حاکم کنیم، با بگیر و ببند اقتصاد کنترل نمی‎شه، اقتصاد باید مثل آکواریوم، شفاف باشه و مردم ببینند کسی که ادعای کار اقتصادی می‌کنه، واقعا کار اقتصادی انجام می‌ده یا فساد می‌کنه.

زاکانی هم با اشاره به شایعات درباره تابیعت دخترش گفته دخترم فارغ التحصیل دانشگاه شریف بود و به توصیه اساتیدش برای تحصیل در رشته‌ای که در ایران نبود مدت یک سال و نیم در سوییس درس خوند و بچه‌ش اون زمان به دنیا اومد و پس از پایان تحصیل از یک سال پیش تو ایران زندگی می‌کنه. نوه‌ام با افتخار شناسنامه ایرانی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *