اخبار داغ

جای‌جای لرستان قابلیت تبدیل به ثروت را دارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان می‌گوید: این استان ظرفیت‌های گردشگری ویژه‌ای دارد.محمود ثمینی در دیدار با فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان گفت: لرستان دارای طبیعت بکر و موهبت‌های خدادادی کم‌نظیری است که این استان را به یک مکان ویژه به لحاظ ظرفیت‌های […]

اشتراک گذاری
07 خرداد 1400
119 بازدید
کد مطلب : 51923

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان می‌گوید: این استان ظرفیت‌های گردشگری ویژه‌ای دارد.محمود ثمینی در دیدار با فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان گفت: لرستان دارای طبیعت بکر و موهبت‌های خدادادی کم‌نظیری است که این استان را به یک مکان ویژه به لحاظ ظرفیت‌های گردشگری تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جای‌جای لرستان قابلیت تبدیل شدن به ثروت را دارد، اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های گردشگری نقش موثری در جذب گردشگر و توسعه اقتصادی استان ایفا خواهد کرد.

ثمینی خاطرنشان کرد: از طرفی توسعه صنعت گردشگری ارتباط مستقیمی با زیرساخت‌ها دارد که لازم است در جهت ایجاد آنها به خصوص با هدف خدمت‌رسانی به گردشگران اقدام شود.

معاون استاندار لرستان افزود: شیوع بیماری کرونا موجب آسیب به مشاغل بسیاری شد که صنعت گردشگری نیز از این موضوع بی‌نصیب نمانده و رکود بی‌سابقه گردشگری را در دنیا شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: باید درنظر داشت کرونا همیشگی نیست و روزی به پایان می‌رسد که لازم است از فرصت به‌وجود آمده برای جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد زیرساخت‌ها استفاده کرد.

ثمینی بیان کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری هستند که باید با تسهیل‌گری زمینه حضور آنها در استان به خوبی فراهم آید .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تاکید کرد: می‌توان از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات و موانع حضور سرمایه‌گذاران در استان بهره برد و با تولید ثروت از طریق گردشگری به بالا بردن توان اقتصادی مردم استان کمک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *