اخبار داغ

تهران صاحب ۱۴ خانه اوقاف می شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در مراسم افتتاح خانه اوقاف منطقه “مرتضی گرد” تهران افزود: هفته گذشته اولین خانه اوقاف تهران در محله “گلاب دره” افتتاح شد و حال دومین خانه در جنوبی ترین نقطه پایتخت افتتاح شد. مجتبی عبداللهی اضافه کرد: تاکنون […]

اشتراک گذاری
07 خرداد 1400
80 بازدید
کد مطلب : 51897

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در مراسم افتتاح خانه اوقاف منطقه “مرتضی گرد” تهران افزود: هفته گذشته اولین خانه اوقاف تهران در محله “گلاب دره” افتتاح شد و حال دومین خانه در جنوبی ترین نقطه پایتخت افتتاح شد.

مجتبی عبداللهی اضافه کرد: تاکنون اداره کل اوقاف به منظور رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق محروم خانه هایی چون کمیته امداد و هلال احمر افتتاح کرده که در قالب افتتاح خانه های اوقاف تلاش داریم پس از شناسایی مشکلات مردم در بخش های مختلف از طریق دستگاه های مربوطه مشکلات آنان رفع شود.

وی با بیان اینکه به مشکلات منطقه “مرتضی گرد” آگاه هستم، تاکید کرد: با افتتاح خانه اوقاف، مسیر رسیدگی به مشکلات این منطقه محروم روان تر می شود.

همچنین عضو تشخیص مصلح نظام نیز در این مراسم با بیان اینکه باید با کسانی که دچار مشکل شده اند و ادامه مسیر برایشان سخت است همزبان شویم و کمکشان کنیم گفت: افراد آسیب دیده را باید ولی نعمت خود بدانیم و با اتکاء به پرودگار و توسل به ائمه اطهار(ع) مشکل شان را حل کنیم.

علی آقا محمدی افزود: با ایجاد خانه های اوقاف، هر کوچه از محله مرتضی گرد صاحب یک شهردار می شود و پس از شناسایی و جمع بندی، مشکلات به رییس پهنه منتقل و آن فرد که مسئول محله است مشکلات را از طریق نهادها و خیران پیگیری می کند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در طرح ایجاد خانه های اوقاف اداره کل اوقاف، خیران، تشکل های مردمی و نهادها در راس قرار دارند و باید با کار شبانه روزی و حرکتی جهادی مشکلات را در مناطق محروم تهران به حداقل برسانیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین دومین خانه اوقاف استان تهران در منطقه مرتضی گرد پایتخت شروع بکار کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *