اخبار داغ

انتخابات در ۶ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، امروز آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در نشست تصویری با نمایندگان مجلس به موضوع انتخابات پرداختند. ایشان ابتدا از همه افرادی که براساس احساس مسوولیت وارد عرصه انتخابات شدند تشکر کردند و فرمودند: از کسانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشد و نجیبانه برخورد و مردم را دعوت به شرکت […]

اشتراک گذاری
06 خرداد 1400
120 بازدید
کد مطلب : 51790

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، امروز آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در نشست تصویری با نمایندگان مجلس به موضوع انتخابات پرداختند.

ایشان ابتدا از همه افرادی که براساس احساس مسوولیت وارد عرصه انتخابات شدند تشکر کردند و فرمودند:

از کسانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشد و نجیبانه برخورد و مردم را دعوت به شرکت در انتخابات کردند، به طور مضاعف تشکر می کنم.عدم احراز صلاحیت برخی افراد به معنی بی‌صلاحیتی آنان نیست بلکه به این معنا است که شورای نگهبان با توجه به گزارش‌ها، امکانات و آشنایی‌های خود نتوانسته صلاحیت آن فرد را تشخیص دهد، اگر چه ممکن است آن فرد صلاحیت بالایی هم داشته باشد.

ایشان در ادامه به نامزدهای انتخابات توصیه کردند:

از تخریب، توهین و شعارهای غیرواقع‌بینانه و فریبنده بپرهیزند. همچنین مساله فوری و اصلی کشور را اقتصاد دانستند که نامزدها باید برنامه‌ها و راه‌حل‌های خود برای حل مشکلات اقتصادی را به مردم ارائه و آنها را قانع کنند که توانایی حل مشکلات اقتصادی را دارند.

ایشان درباره مشارکت در انتخابات فرموند:

من معتقدم میزان مشارکت مردم ارتباطی با این اسم یا آن اسم ندارد بلکه مردم به‌دنبال فردی هستند که دارای مدیریت و اراده قوی و کارآمدی بالا برای حل مشکلات کشور باشد و برای مردم هم مهم نیست که این فرد چه عنوانی دارد و یا از چه جناحی است. همچنین به عموم مردم توصیه کردند به حرف کسانی که آن‌ها را از رفتن پای صندوق رأی منع و القاء بی‌فایده بودن انتخابات را می‌کنند اعتنا نکنند.

ستادهای انتخاباتی داوطلبانی که صلاحیت‌شان احراز نشده بسته می‌شوند و داوطلبان نهایی ستادهای خود را در شهرهای مختلف باز می‌کنند. زهرا شیخی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سید امیر حسین قاضی زاده‌هاشمی انتخاب شد.

سعید محمد از داوطلبانی که صلاحیتش احراز نشد، در بیانیه‌ای اعلام کرد: از آنجا که نظر شورای نگهبان برای همه ما فصل‌الخطاب و لازم‌الاجراست از همه هواداران صمیمانه درخواست می‌کنم که با همین شور و نشاط تا تحقق خواست رهبر فرزانه انقلاب به تلاش خود ادامه دهند. او همچنین اعلام آمادگی کرد که برنامه‌های خود را در اختیار داوطلبان دیگر قرار دهد.

امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد که فهرست ۸۴ داوطلب منتخب مجمع عمومی برای انتخاب لیست نهایی شورای شهر تهران منتشر شده و هیات انتخاب ۲۱ نفر را از میان آن‌ها به عنوان نامزدهای اصولگرایان برمی‌گزیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *