اخبار داغ

نشست روشنگری حوزه بسیج کارمندی شهرستان خرمشهر در سالروز آزادسازی این شهر مقدس ، برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، این جلسه باشکوه با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج کارمندی و کارگری شهرستان خرمشهر و منطقه آزاد اروند ، با سخنرانی سرهنگ مهدی پور معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر عج خوزستان ، در سالن همایش های ساختمان مرکزی بندر خرمشهر برگزار گردید.برادر توکلی فرمانده […]

اشتراک گذاری
05 خرداد 1400
114 بازدید
کد مطلب : 51542

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، این جلسه باشکوه با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج کارمندی و کارگری شهرستان خرمشهر و منطقه آزاد اروند ، با سخنرانی سرهنگ مهدی پور معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر عج خوزستان ، در سالن همایش های ساختمان مرکزی بندر خرمشهر برگزار گردید.
برادر توکلی فرمانده حوزه بسیج کارمندی و کارگری شهرستان خرمشهر ضمن خیر مقدم به حضار و مدعوین این نشست تخصصی ، سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت و در این باره افزود : از برادران پاسدار و بسیجی که در روزهای سخت کرونایی یاری رسان مردم خرمشهر بودند و این بار در جبهه سلامت ، عزتمندانه در کنار مردم ایستادند ، تشکر میکنم و خود را برای آزادی خرمشهر ها آماده می‌کنیم و امید آن داریم تا زیر سایه ولیعصر (عج) ، سربازان خوبی برای این مکتب مقدس باشیم. در همین راستا سرهنگ مهدی پور معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولیعصر (عج) با اشاره به عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر در ۳ خرداد ۱۳۶۱ ، گفت : خرمشهر ، یادگار روزهای پر افتخار دفاع مقدس و نماد ایستادگی و مقاومت ، سال هاست که در دل های ایرانیان جا گرفته است و این مردم با غیرت ، تا پای جای و تا آخرین قطره خون پای آرمان های نظام و انقلاب ایستادند . درود بر شما که همچنان ایستاده اید و طی مسیر میکنید. سرهنگ مهدی پور افزود: اینک که چشم جهانیان به ایران و ایرانی است و در یک پیچ تاریخی قرار گرفته ایم ، مقاومت و ایستادگی بیشتر معنا پیدا می‌کند. آمریکا و هم پیمانانش ما را میان موشک و معیشت قرار دادند و بارها بر علیه ایران و ایرانی به انحا مختلف هجوم آوردند و در انتها مشاهده کردند که این مردم ایران هستند که پیروزند. سرهنگ مهدی پور اضافه کرد: یقیناً بیش از پیش ، حضور ملت شریف ایران و مردم غیور خوزستان بالاخص مردم شهید داده خرمشهر ، با حضور خود در پای صندوق های رأی ، مشت محکمی بر دهان صهیونیزم جنایتکار ، آمریکای آدم کش و هم پیمانانشان خواهد بود. این مراسم باشکوه ، با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) به پایان رسید.

منبع: تجهیز نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *