اخبار داغ

نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور با توان ۲۲۵۰ کیلوولت آمپر در شوشتر

به گزارش پایگاه خیری تجهیز نیوز و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،صابر علیدادی ضمن اعلام این خبر گفت: این تاسیسات ۹۰ درصد آب شرب مورد نیاز شهر شوشتر را تامین میکند که با نصب این دیزل ژنراتور امکان راه اندازی تمام ظرفیت تولید آب شرب ایستگاه مذکور تا مدت ۲۴ […]

اشتراک گذاری
03 خرداد 1400
102 بازدید
کد مطلب : 78928

به گزارش پایگاه خیری تجهیز نیوز و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،صابر علیدادی ضمن اعلام این خبر گفت: این تاسیسات ۹۰ درصد آب شرب مورد نیاز شهر شوشتر را تامین میکند که با نصب این دیزل ژنراتور امکان راه اندازی تمام ظرفیت تولید آب شرب ایستگاه مذکور تا مدت ۲۴ ساعت نیز امکانپذیر شده است.این دیزل ژنراتور بزرگترین تولیدکننده برق اضطراری نصب شده در تاسیسات آب و فاضلاب شوشتر میباشد.

وی افزود: علیرغم تحریمهای ظالمانه و عدم امکان برقراری اعتبار اسنادی، سازمان آب و برق خوزستان دیزل مزبور را با اعتباری معادل ۲۵ میلیارد ریال تهیه و جهت جلوگیری از بروز تنشهای ناشی از قطعی احتمالی برق آن تاسیسات، راه اندازی نمود.

“ناصرپور”،مدیر طرحهای آبرسانی به شهرهای جنوب شرق نیز در بیان جزئیات طرح مذکور اضافه کرد: دیزل این دستگاه Comins – G8 با توان ۲۲۵۰ کیلوولت آمپر و ژنراتور آن AVK با توان ۲۵۰۰ کیلوولت آمپر با قابلیت سنکرون کردن با سیستم شبکه برق میباشد. دیزل ژنراتور نصب شده در تاسیسات فلمن شماره یک بدلیل دارا بودن سیستم جمع آوری و تصفیه بخار روغن موتور کاملا سازگار با محیط زیست بوده و قابلیت اتصال به سیستم اسکادا جهت امکان پایش و کنترل از راه دور میباشد.

ناصرپور تصریح کرد: مخزن ذخیره سوخت این دیزل قابلیت تامین سوخت مصرفی تا ۷ روز کاری بصورت مداوم را دارد و رادیاتور آن ویژه مناطق گرم میباشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.