اخبار داغ

انتخابات در ۳ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل بهداشتی را که پس از تصویب در ستاد ملی کرونا از سوی رییس جمهوری ابلاغ شده است، در ۱۵ بند منتشر کرد. ممنوعیت تجمع در مکان‌های سربسته، رعایت فاصله و ماسک زدن در تجمعات فضای باز و استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما […]

اشتراک گذاری
03 خرداد 1400
127 بازدید
کد مطلب : 51288

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل بهداشتی را که پس از تصویب در ستاد ملی کرونا از سوی رییس جمهوری ابلاغ شده است، در ۱۵ بند منتشر کرد.

ممنوعیت تجمع در مکان‌های سربسته، رعایت فاصله و ماسک زدن در تجمعات فضای باز و استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما و فضای مجازی از نکات مهم این دستورالعمل است.

نشست استانداران سراسر کشور در وزارت کشور با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد.

او در این نشست آخرین آمادگی‌های اجرایی برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را برای استانداران تشریح کرد. همچنین از نامزدها، ستادهای تبلیعاتی و مردم خواست پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی را رعایت کنند تا جشن سیاسی انتخابات با بی‌مبالاتی به یک موضوع غم انگیز تبدیل نشود.

جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور گفته مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به وزارت کشور اجازه داده تا با هماهنگی شورای نگهبان به منظور جلوگیری از ازدحام در شعب، ساعت اخذ رأی را از ساعت هفت صبح روز ۲۸ خرداد آغاز و در صورت لزوم در شعبه‌های شلوغ تا ساعت ۲ صبح روز بعد تمدید کند.

البته این موضوع قرار نیست در سراسر کشور اجرایی شود و در مناطق جنوبی کشور که مردم پس از خنکی هوا به پای صندوق‌های رای می‌روند از تمدید ساعت رای‌گیری در شب استفاده می‌شود.
او همچنین گفته در پی تامین واکسن کارگزاران انتخابات هستیم.

شورای وحدت اصولگرایان روسای ستادهای انتخاباتی شورای وحدت در ۱۰ استان شامل استان‌های سمنان، هرمزگان، گلستان، مازندران، البرز، تهران، کرمان، فارس، بوشهر و خوزستان را مشخص کرد. مرتضی طلایی رییس ستاد انتخابات تهران شد. همچنین نشست مشترک جامعه روحانیت مبارز و هیات عالی شورای وحدت با حضور ابراهیم رییسی برگزار شد.

دفتر معاون اول رییس جمهوری در بیانیه‌ای اتهام غیر اخلاقی نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس علیه اسحاق جهانگیری را تکذیب کرد.

پژمانفر در حساب کاربری خود در توییتر خود نوشته بود اسناد تخلفات جهانگیری را که منجر به رأی دادگاه شده است، جهت بررسی در تایید صلاحیت‌ها به شورای نگهبان ارسال کرده. در این بیانیه آمده دیوان محاسبات اعلام کرده تاکنون هیچ‌گونه ارجاعی از سوی محاکم حقوقی و قضایی از جمله دیوان محاسبات کشور در این مورد به جهانگیری، نه در سال‌های پیشین و نه اکنون صورت نگرفته است و در نتیجه حکمی نیز در این مورد صادر و ابلاغ نشده است.

محمد عباسی وزیر ورزش دولت دهم و حسین دهقان به نفع ابراهیم رییسی از انتخابات ریاست جمهوری کنار رفتند.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نحوه ثبت نام شهروندان برای دریافت بسته ۷ گیگ اینترنت رایگان انتخابات خبر داد . متقاضیان می‌توانند به سایت ictgifts.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

ابوالقاسم رئوفیان داوطلب اصولگرا از اعتراض خود به سازوکار شورای وحدت گفت.

محسن رهامی داوطلب اصلاح‌طلب هم اعلام کرد به دنبال دولتی توسعه‌گرا و تکنوکرات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *