اخبار داغ

در کشور ما بعضی‌ها در کل گوش‌هایشان را بسته‌اند

سفر تبلیغاتی احمدی نژاد به استان قزوین علیرغم ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمود احمدی نژاد عصر امروز علیرغم شیوع کرونا و ممنوعیت تبلیغات انتخابات با حضور در جمع هوادارانش در شهرک مهرگان استان قزوین گفت: متاسفانه نهادها و دستگاه‌هایی که از پول ملت استفاده می‌کنند به جای اینکه در خدمت ملت […]

اشتراک گذاری
02 خرداد 1400
140 بازدید
کد مطلب : 51101

سفر تبلیغاتی احمدی نژاد به استان قزوین علیرغم ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمود احمدی نژاد عصر امروز علیرغم شیوع کرونا و ممنوعیت تبلیغات انتخابات با حضور در جمع هوادارانش در شهرک مهرگان استان قزوین گفت:

متاسفانه نهادها و دستگاه‌هایی که از پول ملت استفاده می‌کنند به جای اینکه در خدمت ملت باشند با فشارها و تحمیل‌هایی که بر آن‌ها می‌شود راه ما را می‌بندند!

امروز ظرف نیم ساعت لودر، کمپرسور و تریلی آماده شد و تمام راه‌های ورودی به مهرگان را با خاکریز بستند و این کار بدی است، اگر با یک سوم همین سرعتی که راه ملت را می‌بندند راه ملت را باز می‌کردند وضع مردم به این شکل نبود.

اگر این پول‌هایی که برای بستن راه ملت صرف می‌شودبرای عمران، آبادی و خدمت به ملت خرج می‌شد اکنون وضع کشور اینگونه نبود.

می‌خواهم در حضور شما و از زبان شما نصیحت کنم، اینکه بیایید در خدمت و کنار مردم باشید این به نفع خودتان است، من بعنوان کوچک ملت از طرف مردم به شما می‌گویم دل ما برای شما می‌سوزد به مقداری از مردم دور شده‌اید که حاضر نیستید کنار مردم بوده و حرف و غصه‌های آنان را شنیده و با مشکلاتشان آشنا شوید.

 امیدوارم این نصیحت دوستانه را بشنوید؛ چرا که ما هر چه از اسلام و عزت داریم و همچنین حفظ سرزمین ما در برابر هجوم اجنبی همگی مرهون فداکاری آحاد مردم است.

مردم بودند که انقلاب کرده و کشور را حفظ کردند و سختی‌ها را تحمل و مقاومت کرده و اجازه ندادند کشور به دست اجنبی بیفتد، امام نیز بارها اعلام کردند که امور و کشور، انقلاب و جمهوری اسلامی متعلق به مردم است و تک تک مقامات و مسئولین باید خادم و در کنار و خدمت گزار مردم باشند و غیر از این شانی ندارند.

حق تعیین سرنوشت متعلق به مردم است هر اتفاقی در کشور رخ می‌دهد باید با نظر و تایید ملت باشد اگر بخواهیم ریشه مشکلات امروز کشور را بشناسیم باید در همین یک کلمه ببینیم؛ اینکه مردم از صحنه‌های تصمیم گیری کشور کنار گذاشته شده‌اند و عده‌ای برای خود می‌بُرند و می‌دوزند و کاری به مردم ندارند.

کاندیدای ریاست جمهوری:

مردم مهرگان از خادم خود دعوت کردند تا در کنارشان حضور یافته و حرفهایشان را بشنوند اما برای چه راه‌ها را می‌بندید، شما نیز می‌توانید در کنار مردم حضور یافته و حرف‌های آن‌ها را بشنوید، وقتی که مردم از صحنه حذف شوند مشکلات اقتصادی  و سیاسی ایجاد شده و پشت دولت خالی می‌شود و دولت در گفت‌وگو با بیگانگان به جای دفاع از حق ملت مجبور است از حقوق ملت به بیگانه امتیاز دهد.

در کتار ملت باشید، ملت ایران نجیب، وفادار و با گذشت است و هر زمان که به دامان و کنار ملت بازگردید آغوش ملت برای شما باز است ؛ اما یک مقدار مراقب باشید تا کسی با ملت و خواستش لجبازی نکند؛ زیرا این عاقبت خوبی نخواهد داشت.

محمود احمدی نژاد در ادامه گفت:

مسکن مهر طرحی بزرگ برای ملت و در خدمت مردم که صاحب کشور، انقلاب و ثروت کشور هستند بود تا بتوانند با رقم آورده و قسط‌های کم صاحب خانه شوند؛ اما هشت سال علیه این طرح توهین و جوسازی کرده و اطلاعات غلط داده شد و روحیه مردمی که این شهر زندگی می‌کردند را کم کردند؛ اما از قبل همین طرح بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کردند.

در قبال زمینی که ما مجانی داده بودیم از مردم پول گرفتند و قیمت خانه‌های نیمه کاره و وام را چند برابر کردند، همچنین زمین‌هایی که ارزش پیدا کرده بود برای تجاری و اداری به قیمت‌های سنگین فروخته و پولش را بردند.

ما یک کلمه گفتیم و آن اینکه شما علیه این طرح بدگویی می‌کنید، حال شما دوتا بهترش را بسازید، هشت سال گذشته و هنوز یک مسکن نساخته‌اند که تحویل مردم بدهند، این پولی که از مسکن مهر به دست می‌آید را برای خود مسکن مهر و زندگی و امکانات رفاهی مردم و تکمیل طرح‌ها خرج کنید.

به نظرم در کشور ما بعضی‌ها در کل گوش‌هایشان را بسته‌اند و در آن‌ها پنبه کرده‌اند و صدای مردم به آن‌ها نمی‌رسد.

احمدی نژاد اظهار کرد:

عزیزان من در کشور ما انتخابات متعلق به مردم و حق مردم است، حق تک تک مردم است که در تعیین آینده و سرنوشت کشور دخالت کرده و مشارکت داشته باشند، این حق عده‌ و گروهی خاص نیست بلکه حق عموم مردم است.

من احمدی نژاد بعنوان کوچک و خادم مردم بر اثر درخواست‌های گسترده مردم از سراسر کشور و فشارهای سنگین تقاضای مردم ثبت نام کردم و در روز ثبت نام اعلام کردم که من به خواست مردم آمده‌ام تا در خدمت مردم باشم؛ اما اگر شما مانند دفعات قبل بنده کوچک مردم را رد صلاحیت کنید، من اعلام  می‌کنم که بعنوان یک فرد من هم در این انتخابات شرکت نمی‌کنم.

رای حق مردم است، فردا نگویند گفتی رای نمی‌دهم و بنابراین کار غلطی کردی، نخیر رای حق هر فرد است و می‌تواند در انتخاب شرکت کند یا نه و حق همه مردم این است و ضد انقلاب کسانی هستند که شرایط کشور را به وضعی درآوردند که اکثر مردم ناراضی و ناراحت هستند.

اما بدانید اگر من در انتخابات شرکت نکنم به هیچ کس دیگری هم  رای نخواهم داد، حتی اگر دوست و همکار قدیمی‌ام باشد، البته برخوردهای خشونت آمیز را نیز هرگز تایید نخواهم کرد کاری که می‌توانم بعنوان یک فرد انجام دهم این است که رای نمی‌دهم.

کشور ایران از نظر مادی و انسانی ثرومند بوده و  یکی از غنی‌تری کشورهای جهان است اما یک مشکل داریم و آن اینکه راه‌های دسترسی ملت به ثروتی که خدا برای آن‌ها قرار داده شده بسته شده و یک مقدار را نیز عده خاصی بهره‌برداری کرده اند.

احمدی نژاد تاکید کرد:

راه نجات کشور و راه آبادانی و پیشرفت کشور این است که اول باید اجازه داده شود مردم اظهار نظر کنند و تصمیم بگیرند، به خدا هرگاه ملت تصمیم گرفتند بهترین تصمیم بوده و این حق ملت است؛ باید اجازه داده شود با برنامه این ثروت عظیم کشور در اختیار مردم قرار گیرد و مردم فعالیت کنند تا هم کشور آباد باشد و هم زندگی مردم خوب شود و  این تنها راه است.

امروز متاسفانه فاصله طبقات، بیماری، فقر و مشکلات عدیده پیش پای جوانان، خانواده‌ها و مردم قرار گرفته است، می‌خواهم بشارت دهم که عزیزان من به لطف خدا و لطف همت مردم ایران و عنایت امام عصر(عج) و با وحدت ملت بزودی شرایط تغییر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *