اخبار داغ

آیا فرقی بین رئیسی و جلیلی با روحانی و لاریجانی نیست؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، داوود مدرسی یان می گوید: ‏یکی از همکارانم گفت: فرقی بین روحانی و ‎رئیسی و ‎جلیلی و لاریجانی نیست. همه‌شان یکی هستند. تفاوتی ندارند. سر و ته یک کرباسند. گفتم فلانی؛ تو همین مدرسه خودمون، انصافاً همه یکی هستیم؟ انصافاً برخی بیشتر از همه دلسوز و پای کار نیستند؟ […]

اشتراک گذاری
01 خرداد 1400
125 بازدید
کد مطلب : 50926

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، داوود مدرسی یان می گوید:

‏یکی از همکارانم گفت: فرقی بین روحانی و ‎رئیسی و ‎جلیلی و لاریجانی نیست. همه‌شان یکی هستند. تفاوتی ندارند. سر و ته یک کرباسند.

گفتم فلانی؛ تو همین مدرسه خودمون، انصافاً همه یکی هستیم؟ انصافاً برخی بیشتر از همه دلسوز و پای کار نیستند؟ برخی هم بی‌تفاوت وکم‌کار؟ در همین شرایط کرونا، یک معاون شبانه‌روز پیگیر دانش‌آموزان و کلاس‌های مجازی است و یک همکار بی‌خیال و بی‌تفاوت! بزور کلاس مجازی تشکیل می‌دهد!

کمی فکر کرد و گفت: آره انصافاً راست میگی!

بله دوستان؛ قطعاً یک وزیر هزار میلیاردی ثروت با یک وزیر ساده زیست متفاوت است. قطعاً یک وزیر پرکار که شبانه روز می‌دوید از این استان به آن استان، از این پروژه به آن پروژه؛ یقیناً این وزیر با آن کسی که با تکبر می‌گوید افتخار می‌کنم در طول ۶ سال وزارت یک واحد مسکن برای مردم نساختم، متفاوت است؟!

بله قطعاً فرد پاکدست و با برنامه با آدم اشرافی و بی‌برنامه خیلی فرق دارد! در همین ایام تبلیغات چه کسانی بدنبال حرف اصولی و طرح و برنامه‌اند و چه کسانی بدنبال دوقطبی سازی و ترساندن و فیلترینگ و …!

بله به همه افراد و گروه‌ها نقد وارد است اما جنس نقد متفاوت است. به یک کسی نقد می‌کنیم چرا در فلان پروژه این نکته رعایت نشد؟ اما برخی همان پروژه را هم انجام ندادند که قابل نقد باشد! ما عملکرد برخی را نقد و بررسی می‌کنیم اما برخی هیچ عملکردی ندارند که قابل نقد باشد! دنبال باند و جناح و چاپیدن بودند فقط!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *