اخبار داغ

رویکرد وزارت کشور بر دو مدار قانونمداری و بی طرفی است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تشریح این موضوع که هجدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در محل وزارت کشور برگزار شد؛ گفت: در جلسه امروز آخرین تمهیدات اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ۲۸ خرداد […]

اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1400
101 بازدید
کد مطلب : 50696

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تشریح این موضوع که هجدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در محل وزارت کشور برگزار شد؛ گفت:

در جلسه امروز آخرین تمهیدات اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال جاری بحث و گفت و گو شد و طبق گزارش ارائه شده بسترها و شرایط برای برگزاری انتخابات در موعد مقرر قانونی کاملا آماده است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رویکرد وزارت کشور بر دو مدار قانونمداری و بی طرفی است.

قانون چراغ راهنمای عمل وزارت کشور است و طبق تاکیدات وزیر کشور، همه مجریان درگیر در انتخابات بر محور قانون عمل خواهند کرد.

موسوی گفت:

خوشبختانه با تمهیدات پیش بینی شده در محل ثبت نام وزارت کشور و البته همراهی داوطلبین ریاست جمهوری، روند ثبت نام ها به نحو مناسبی صورت گرفت و مدارک همه داوطلبان طبق موعد قانونی به شورای نگهبان جهت بررسی تایید صلاحیت ارسال شد.

به مراتب اعلام شورای نگهبان، اسامی نامزدهای تایید شده به اطلاع عموم مردم ایران رسانده می شود و فرایند تبلیغات در بازه زمانی مشخص آغاز می شود.

همه تلاش مجموعه وزارت کشور بر این است که با اولویت و حفظ سلامت و جان مردم، انتخاباتی مشارکتی و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
قابل ذکر است در جلسه امروز خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به عنوان مهمان جلسه حضور داشت و به ارائه گزارش در خصوص وضعیت استان کرمانشاه در حوزه انتخابات پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *