اخبار داغ

حمایت از لاریجانی منتفی است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدحسن رسولی، عضو نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان گفت: در انتخابات پیش‌رو بنا نیست اصلاح‌طلبان از نامزد غیراصلاح‌طلب حمایت کنند. حسب تصمیماتی که در مجمع عمومی گرفته شد، رسیدن به نامزد واحد پس از انجام مناظره‌ها و برگزاری یک نظرسنجی نسبت به امکان رای‌آوری نامزدهای پیشنهادشده توسط مجمع عمومی خواهد بود. […]

اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1400
111 بازدید
کد مطلب : 50705

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدحسن رسولی، عضو نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان گفت:

در انتخابات پیش‌رو بنا نیست اصلاح‌طلبان از نامزد غیراصلاح‌طلب حمایت کنند.

حسب تصمیماتی که در مجمع عمومی گرفته شد، رسیدن به نامزد واحد پس از انجام مناظره‌ها و برگزاری یک نظرسنجی نسبت به امکان رای‌آوری نامزدهای پیشنهادشده توسط مجمع عمومی خواهد بود.

حمایت جبهه اصلاحات از نامزد غیراصلاح‌طلب برحسب توافق عمومی اعضای جبهه موضوعا منتفی است.

رسولی در رابطه با حمایت از لاریجانی گفت:

موضوعا منتفی است، نه لاریجانی و نه هر شخصیت دیگر اصولگرا در سبد کاندیداتوری اصلاح‌طلبان حسب تصمیم واحدی که جبهه گرفته است، نیست. درمورد کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، در مجمع عمومی هنوز رای‌گیری نکرده‌ایم.

درحقیقت در این مرحله که عبارت بود از پیشنهاد اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات که چنانچه از بین این نامزدهای بالقوه اصلاح‌طلب هرکدام مورد پیشنهاد حداقل ۱۰نفر از ۶نفر مجمع عمومی جبهه قرار می‌گرفتند، از آنها برای ارائه برنامه‌هایشان در مجمع عمومی دعوت شده است. از مجموع ۱۴نفری که پیشنهاد شده‌اند، ۹نفر ثبت‌نام کردند.

این ۹نفر همه کف پیشنهاد ۱۰نفر را داشتند و برنامه‌هایشان را هم ارائه دادند، جهانگیری برنامه اش ناتمام است که تکمیل خواهد کرد و همین‌طور که عرض کردم، پس از انجام مناظره‌ها و انجام نظرسنجی برمبنای ظرفیت رای‌آوری هرکدام از نامزدها برای رسیدن به نامزد واحد نظرسنجی با نظارت خود نامزدهای جبهه اصلاحات انجام خواهد شد و براساس آن ما به نامزد واحد مورد جریان اصلاحات خواهیم رسید.

رسولی اظهار داشت:

بنابر آنچه شنیده‌ام ‌خاتمی بنایی بر دخالت مستقیم ندارد و آنچه مورد تصمیم‌گیری اجماعی مجمع اصلاح‌طلبان باشد، او به همان تصمیم رضایت خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *