اخبار داغ

جبهه‌ پایداری می‌تواند به شورای وحدت و ائتلاف بپیوندد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،  نیره قوی جانشین سخنگوی شورای وحدت درباره مذاکرات اخیر نمایندگان شورای ائتلاف و شورای وحدت گفت: هیات عالی شورای وحدت موضوع تداوم گفت‌وگوها برای رسیدن به لیستی واحد از نامزدهای شورای اسلامی شهر تهران را در جلسه روز سی‌ام اردیبهشت خود مورد تصویب قرار داد. گزینه‌های لیست مشترک باید براساس […]

اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1400
72 بازدید
کد مطلب : 50744

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،  نیره قوی جانشین سخنگوی شورای وحدت درباره مذاکرات اخیر نمایندگان شورای ائتلاف و شورای وحدت گفت:

هیات عالی شورای وحدت موضوع تداوم گفت‌وگوها برای رسیدن به لیستی واحد از نامزدهای شورای اسلامی شهر تهران را در جلسه روز سی‌ام اردیبهشت خود مورد تصویب قرار داد.

گزینه‌های لیست مشترک باید براساس شایسته سالاری و شاخص‌های مورد نظر و همچنین با عنایت به حضور زنان، جوانان، روحانیون و مجربین از دو فهرست ۲۱ نفره شورای وحدت و شورای ائتلاف انتخاب و در لیست مشترک گنجانده شوند.

قوی با اشاره به تصمیم دو شورا نسبت به برگزاری مشترک کمیته‌های اقتصادی و صنعتی برای تدوین نهایی نقطه‌نظرات تخصصی جهت ارائه به حجت الاسلام رییسی ابراز امیدواری کرد:

برخورداری از نامزد مشترک در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امکان همگرایی عملی و هم افزایی را برای شورای وحدت و شورای ائتلاف فراهم کرده است.

جانشین سخنگوی شورای وحدت ضمن رد سهم‌خواهی از سوی برخی جریان‌ها در لحظات پایانی تدوین لیست شورای شهر تهران، گفت:

جبهه پایداری در صورت آمادگی می‌تواند از هم اینک به روند گفتگوهای تفاهم شورای وحدت و ائتلاف بپیوندد.

قوی گفت:

پس از گفتگوی اولیه حجت الاسلام  تقوی با  حدادعادل، چمران و سروری با حضور در شورای وحدت با نمایندگان این شورا،  موسی پور و متکی در خصوص راهکارهای رسیدن به لیست مشترک نامزدهای شورای اسلامی شهر تهران گفتگو کردند و پیشنهادات ارائه شده در شورای مرکزی دو شورا در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *