اخبار داغ

روحانی : می خواهیم تحریم را بر داریم ، اما عده ای عزاداری می کنند

رئیس جمهور با بیان اینکه واقعا عجیب است زمانی که می خواهیم تحریم را برداریم یک عده مرثیه می خوانند و ناراحت می شوند، عنوان کرد: نمی شود عده ای بگویند ما به فکر مردم هستیم، اما وقتی می خواهد تحریم برداشته شود ناراحت باشند و روضه خوانی کنند. مرثیه خوانی برای زندگی مردم با […]

اشتراک گذاری
29 اردیبهشت 1400
112 بازدید
کد مطلب : 50430

رئیس جمهور با بیان اینکه واقعا عجیب است زمانی که می خواهیم تحریم را برداریم یک عده مرثیه می خوانند و ناراحت می شوند، عنوان کرد: نمی شود عده ای بگویند ما به فکر مردم هستیم، اما وقتی می خواهد تحریم برداشته شود ناراحت باشند و روضه خوانی کنند. مرثیه خوانی برای زندگی مردم با روضه خوانی برای برداشته شدن تحریم قابل جمع نیست.

به گزارش تجهیز نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به کسانی که از مذاکرات وین ناراحت هستند اظهار کرد: چرا از مذاکرات وین ناراحتید؟ اینها فکر می کنند وین همین بغل هاست در حالیکه وین یک شهر دیگر است. مدام می گویند چرا مذاکره می کنید. در حالیکه این دولت در هشت سال خود مذاکره ای نکرد مگر اینکه از آن موفق بیرون بیاید.

وی ادامه داد: دوران قبل تمام شده، بعضی ها هم در آن زمان به مذاکره ای نرفتند مگر اینکه یک قطعنامه علیه ایران گرفتند و آمدند. اما من امروز به مردم قول می دهم پایان مذاکرات وین پیروزی ملت ایران است و ما همین امروز هم قدم های بزرگی در این زمینه برداشته ایم.

روحانی با تاکید بر اینکه معیار برای ما زندگی مردم است یادآور شد: به خاطر همین تحریم ما ۲۰۰۰ قلم جنس را ممنوع کرده ایم که این باید برداشته شود تا کالاها بیاید. برای راحتی مردم و برای صادرات و واردات نباید مشکلی پیش پای مردم باشد.

ما می خواهیم مشکل صادرات و واردات را برداریم، اما شما چرا ناراحت می شوید. ما می خواهیم تحریم را برداریم، اما یک عده ای عزاداری می کنند.

وی اضافه کرد: والله بالله اگر کسی منافع ملی را کنار گذاشت و به دنبال منافع حزبی، جناحی و قبیله ای رفت به مردم خیانت کرده است. منافع و مصالح ملی و زندگی مردم برای ما اصل است؛ چرا که مردم باید به راحتی زندگی کنند.

بر اساس این گزارش روحانی ادامه داد: در روزهای آینده شورای نگهبان کاندیداهای نهایی را اعلام خواهد کرد که این اعلام می تواند تشویق کننده جامعه به حضور در انتخابات و یا خدای نکرده کندکننده حرکت باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم این قدم به خوبی و در چارچوب قانون اساسی و منافع نظام برداشته شود و شاهد ترکیب خوب و مناسبی باشیم که مردم را به حضور در انتخابات ۲۸ خرداد تشویق کند.

منبع : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *