اخبار داغ

انتخابات یک رزمایش دموکراسی است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه «به وقت ایران» با اشاره به اینکه انتخابات یک رزمایش دموکراسی و یک جشن بزرگ برای کشور به حساب می‌آید، درباره تحقق وعده‌های انتخاباتی اظهار کرد: وعده‌های انتخاباتی باید بر اساس نیازهای جامعه شکل بگیرد و طبیعتا اینگونه است. […]

اشتراک گذاری
27 اردیبهشت 1400
89 بازدید
کد مطلب : 50235

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه «به وقت ایران» با اشاره به اینکه انتخابات یک رزمایش دموکراسی و یک جشن بزرگ برای کشور به حساب می‌آید، درباره تحقق وعده‌های انتخاباتی اظهار کرد:

وعده‌های انتخاباتی باید بر اساس نیازهای جامعه شکل بگیرد و طبیعتا اینگونه است. مرور کردن مسایل و در حقیقت سبک و سنگین کردن آن‌ها باید موضوع اول ما باشد و زمانی که وعده‌ای از سوی نامزد انتخاباتی مطرح می‌شود باید دید این وعده تا چه حد با خواسته‌های تکرار شونده مردم انطباق دارد و چه قدر منطبق بر امکانات و مقتضیات کشور است.

ما ظرفیت‌های پنهان بسیار داریم و اگر هدف گیری درستی داشته باشیم می‌توانیم بسیاری از خواسته‌ها را برآورده کنیم. برخی تنها می‌خواهند دل مخاطب را بدست آوردند اما برخی دیگر وعده خود را بررسی و قصد دارند با برنامه‌ریزی روشن به آن تحقق بخشند. 

احترام به کرامت مردم بسیار مهم است و مسئولان اگر نتوانستند کاری را پیش ببرند باید با مردم در میان بگذارند.

هدفگذاری افرادی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند باید محک زده شود. یکسری نهادها در کشور هستند و اگرچه اندازه آن‌ها به اندازه دولت نیست اما به دلیل هدفگذاری و سنجش مناسب امکانات را درست بسیج و مدیریت کرده‌اند به عنوان مثال حوزه نظامی هرچه وعده داده، محقق شده است. 

اگر حل مساله موضوع دولت باشد اصلا این کشور بن بست ندارد. همچنین جمع آوری افراد کاربلد، همدل و همراه با دولت می‌تواند در اداره کشور بسیار موثر واقع شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *