اخبار داغ

حرف زدن کار ساده‌ای است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رستم قاسمی کاندید انتخابات ریاست جمهوری در کلاب‌هاوس: کسانی که شعارهای پوپولیستی می دهند در کشور ما در سال های گذشته به عنوان یک مکتب نامگذاری فعالیت می‌کنند. این ها مردم را ترغیب می کنند اما اتفاقی نمی‌افتد. حرف زدن کار ساده‌ای است و عمل کردن سخت است. برخی […]

اشتراک گذاری
26 اردیبهشت 1400
97 بازدید
کد مطلب : 50121

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رستم قاسمی کاندید انتخابات ریاست جمهوری در کلاب‌هاوس:

کسانی که شعارهای پوپولیستی می دهند در کشور ما در سال های گذشته به عنوان یک مکتب نامگذاری فعالیت می‌کنند. این ها مردم را ترغیب می کنند اما اتفاقی نمی‌افتد. حرف زدن کار ساده‌ای است و عمل کردن سخت است.

برخی هم ناامید هستند که درست نیست. ترکیه در سال ۲۰۰۱-۲۰۰۲ تورم بدتری از کشور ما داشتند و اتفاقا من ارتباطات خوبی با این کشور داشتم. به هر حال آن ها توانستند از این شرایط عبور کنند. صادرات سال گذشته را ببینید تا بفهمید موضوع فقط تحریم نیست.

من هیچگاه از تحریم دفاع نمی‌کنم، اما آیا ما نمی‌توانیم فرمان پراید را در کشور بسازیم و نیاز خود را تامین کنیم؟ ما وقتی که تحریم شدیم، وابستگی زیادی به صنعت نفت داشتیم و شرکت های خارجی که در ایران حضور داشتند همه رفتند. در آن شرایط سخت تحریم ها خود رئیس جمهور آمریکا گفت که دیگر تحریم ها اثر نکرده است.

ما همان دوره به صادر کننده نفت تبدیل شدیم. اعتقاد دارم که به جای حرف زدن و ناامیدی باید کار و تلاش کرد. باور کنید این کشور در همین شرایط می‌تواند از این ایستگاه عبور کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *