اخبار داغ

ثبت نام‌های متفاوت در روز آخر

به گزرش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ترافیک ثبت‌نام چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی در پنجمین و آخرین روز از ثبت نام انتخابات ۱۴۰۰، حضور شهروندان عادی را نیز تحت‌تاثیر قرار داد. با اینحال بازار داغ ثبت‌نام‌های امروز با ظاهر شدن فردی که گریم غول چراغ جادو داشت در مقابل تالار وزارت کشور، رنگ و بویی دیگر […]

اشتراک گذاری
26 اردیبهشت 1400
55 بازدید
کد مطلب : 49953

به گزرش پایگاه خبری تجهیز نیوز، ترافیک ثبت‌نام چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی در پنجمین و آخرین روز از ثبت نام انتخابات ۱۴۰۰، حضور شهروندان عادی را نیز تحت‌تاثیر قرار داد.

با اینحال بازار داغ ثبت‌نام‌های امروز با ظاهر شدن فردی که گریم غول چراغ جادو داشت در مقابل تالار وزارت کشور، رنگ و بویی دیگر گرفت. او گفت آمده‌ام که رییس‌جمهوری ایران شوم اما فعلا گرسنه هستم!

داوطلب دیگری اصلاح انحرافات موجود در کشور را با حرکت لاک پشت‌وار ممکن ندانست. دیگری، مهم‌ترین مشکل کشور را خشکسالی عنوان کرد و گفت کابینه خود را از سال ۱۳۹۶ تعیین کرده است.

شهروند دیگری هدف خود را به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در ناسا اعلام کرد و خود را ابرقدرتی دانست که می‌تواند قانون اساسی آمریکا را تغییر دهد.

اما حاشیه‌های امروز به همین جا ختم نمی‌شود؛ مرتضی درخشان، گوش پاک کن به دست به وزارت کشور آمد و پس از ثبت‌نام در انتخابات با ادبیاتی طنزگونه گفت: اگر تایید صلاحیت نشوم، انتخابات را قبول ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *