اخبار داغ

آمار ناامیدکننده استقلال در ۴ بازی اخیر/ ۲۵۶ دقیقه بدون گل

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،تیم فوتبال استقلال شب گذشته و در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت که این بازی سرانجام با یک گل به سود سرخ پوشان خاتمه یافت تا شاگردان فرهاد مجیدی بعد از بازگشت از عربستان دومین شکست متوالی را هم در […]

اشتراک گذاری
26 اردیبهشت 1400
87 بازدید
کد مطلب : 49919

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،تیم فوتبال استقلال شب گذشته و در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت که این بازی سرانجام با یک گل به سود سرخ پوشان خاتمه یافت تا شاگردان فرهاد مجیدی بعد از بازگشت از عربستان دومین شکست متوالی را هم در ورزشگاه آزادی تحمل کرده باشند. همچنین این دومین بازی متوالی استقلالی‌ها بعد از بازگشت از آسیا بود که در گلزنی ناموفق بودند.

نگاهی به بازی‌های اخیر استقلال چه در آسیا و چه در لیگ برتر نشان از افت این تیم در فاز تهاجمی و بیگانگی بازیکنان این تیم با کار گلزنی است؛ تا جایی که باید گفت آبی پوشان در ۴ دیدار آخرشان تنها یک بار موفق به گلزنی شده‌اند که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. شاگردان مجیدی حتی در این ۴ بازی یک بار هم پنالتی خراب کرده‌اند.

آمار ناامیدکننده استقلال در ۴ بازی اخیر/ ۲۵۶ دقیقه بدون گل

شیخ دیاباته آخرین گلزن استقلال که از این گل ۲۵۶ دقیقه می‌گذرد

آخرین باری که استقلالی‌ها توپ را از خط دروازه یک تیم عبور دادند، دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که آنها در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند تا شیخ آخرین گلزن این تیم باشد. آبی پوشان بعد از آن بازی دو بار در لیگ برتر به میدان رفتند که در هیچیک از این دو بازی گلزنی نکردند؛ تا از آخرین گلزنی آنها ۲۵۶ دقیقه گذشته باشد و این در حالی است که آنها در این ۲۵۶ دقیقه ۳ بار دروازه‌شان باز شده است.

آخرین باری هم که این تیم در جریان بازی موفق به گلزنی شد، به دیدار دوم مقابل الدحیل باز می‌گردد که مهدی قایدی در دقیقه ۶۱ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا از آخرین باری که این تیم در جریان بازی موفق به گلزنی شده باشد، ۳۸۹ دقیقه بگذرد؛ این آمارها نشان می‌دهد آبی پوشان مدتی است در کار گلزنی با مشکل مواجه شده‌اند.

پیش از این بسیاری از کارشناسان به وجود برخی نقاط ضعف در ساختار دفاعی آبی پوشان اشاره کرده بودند و حالا چنین به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی به جز فکر کردن به حل مشکلات ساختار دفاعی که همچنان به چشم می‌خورد، باید به فکر ترمیم ساختار تهاجمی تیمش هم باشد که مدتی است در آن نیز با چالش‌های جدی مواجه شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *