اخبار داغ

تصمیم دارم در این دوره از انتخابات ایجابی صحبت کنم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، اسحاق جهانگیری  در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، پس از حضور در جمع خبرنگاران، در رابطه با این جمله که گفته بود نگذاریم شهر به دست مافیا بیفتد، گفت:  مافیا، کسانی هستند که می‌خواهند انتخابات بی رمق برگزار شود.  جهانگیری در ادامه در پاسخ به سوالی […]

اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1400
120 بازدید
کد مطلب : 49849

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، اسحاق جهانگیری  در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، پس از حضور در جمع خبرنگاران، در رابطه با این جمله که گفته بود نگذاریم شهر به دست مافیا بیفتد، گفت:

 مافیا، کسانی هستند که می‌خواهند انتخابات بی رمق برگزار شود. 

جهانگیری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عامل گرفتاری های کشور چه کسانی هستند، گفت:

تصمیم دارم در این دوره از انتخابات ایجابی صحبت کنم. رنج مردم زیاد است و انتظار دارند کسانی که می‌خواهند در قامت رییس جمهوری ظاهر شوند به فکر آنان باشند. 

جهانگیری عامل اول بدبختی و گرفتاری مردم را ترامپ دانست که یک نژادپرست، ضدبشر است و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران وضع کرد.

دوم کسانی که هستند که بهانه به دست دشمنان ایران در خارج دادند چه آنانی که در دی ماه ۹۶ تظاهرات به پا کردند که بگویند در ایران دولت اعتبار ندارد به اختلافات دامن زدند و من همان روز در یک سخنرانی گفتم دود این کار به چشم کسانی می روند که بانی این کار بودند.

حتما ضعف‌های اجرایی در بخش هایی بوده که هم باید همواره پاسخگو  و هم عذرخواه ملت ایران باشیم. هر سه گروه باید در پیشگاه ملت بخاطر اتفاقات  پاسخ بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *