اخبار داغ

برجسته‌ترین چهره‌های تالار وزارت کشور در روز سوم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سومین روز ثبتِ نامِ داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در حالی آغاز شد که براساس آمارِ دومین روزِ ثبتِ نام، ۱۳۰ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شده‌اند. محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. او در مقابل دوربین خبرنگاران […]

اشتراک گذاری
24 اردیبهشت 1400
103 بازدید
کد مطلب : 49566

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سومین روز ثبتِ نامِ داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در حالی آغاز شد که براساس آمارِ دومین روزِ ثبتِ نام، ۱۳۰ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شده‌اند.

محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. او در مقابل دوربین خبرنگاران صفحه دوم شناسنامه خود را نشان داد و گفت: برای شفافیت بیشتر این کار را انجام می‌دهم.

اما شخصیت شناخته شده دوم علی مطهری نایب رییس سابق مجلس بود که برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد تالار وزارت کشور شد. مطهری گفته است که تصمیمی برای کنار رفتن به نفع کسی ندارم و تا آخر هم خواهم ماند.

رامین مهمان‌پرست سخنگوی پیشین وزارت امورخارجه سومین شخصیت شناخته شده‌ای بود که در محل ثبت نام کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر شد. مهمان‌پرست در سخنانی گفت که برنامه مستقلی دارم و از همه دلسوزان کشور از هر جریان سیاسی استفاده خواهم کرد.

اما محسن مهرعلیزاده رییس سازمان ورزش و امور جوانان دولت اصلاحات به همراه نوه‌های خود به تالار وزارت کشور شد و ثبت‌نام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *