اخبار داغ

ثبت نام‌های متفاوت در روزِ دوم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تالار وزارت کشور در دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، علاوه بر حضور رییس جمهوری سابق و وزرای او، شاهد حضور افراد متفاوتی نیز بود. خیرالله حاجی‌زاده نظامی سابق که چهار دوره ردصلاحیت شده، برای پنجمین بار ثبتِ نام کرد. او گفت که اگر این بار […]

اشتراک گذاری
22 اردیبهشت 1400
59 بازدید
کد مطلب : 49370

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، تالار وزارت کشور در دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، علاوه بر حضور رییس جمهوری سابق و وزرای او، شاهد حضور افراد متفاوتی نیز بود.

خیرالله حاجی‌زاده نظامی سابق که چهار دوره ردصلاحیت شده، برای پنجمین بار ثبتِ نام کرد. او گفت که اگر این بار ردصلاحیت شوم با تانک می‌روم جلوی شورای نگهبان!

در دومین روز، حضور بانوان کمرنگ بود. اما خانمی که خود را عضو هیات علمی وزارت بهداشت معرفی کرد، هدف خود را احقاق حقوق زنان دانست.

خانمی ۷۰ ساله نیز هنگام ثبت‌نام به خبرنگاران گفت: من یک مادر، یک مادر بزرگ و یک خواهر هستم و آرزوی صلح با همه مردم جهان را دارم.

ناصر غضنفری خبرنگار و کارشناس ارشد ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی نیز با شعار «احیای جمهوریت، مبارزه با فساد» به جمع داوطلبان پیوست.

لیدر سابق تیم ملی فوتبال ایران دیگر داوطلبی بود که با شعار «روزی ایران بهتر می‌شود» نیز برای ثبت نام در تالار وزارت کشور حاضر شد.

شخصی دیگر با شعار «ارز هزار تومانی» و «یارانه دلاری» اقدام به ثبت نام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *