اخبار داغ

خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر فاطمه احمدی بهبهانی در اهواز

انجام کلیه خدمات دندانپزشکی شامل عصب کشی ، جراحی دندان عقل ، کشیدن دندان ، جرم گیری ، درمان های زیبایی و طرح لبخند ، کاشت نگین دندان ،اطفال ، عصب کشی تخصصی درمان های ما در این مرکز به منظور ارائه بهترین کیفیت خدمات در یک فضای دوستانه، لذت‌بخش و مسئولیت‌پذیر انجام میگردد. اهداف […]

اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1400
154 بازدید
کد مطلب : 49093

انجام کلیه خدمات دندانپزشکی شامل عصب کشی ، جراحی دندان عقل ، کشیدن دندان ، جرم گیری ، درمان های زیبایی و طرح لبخند ، کاشت نگین دندان ،اطفال ، عصب کشی تخصصی

درمان های ما در این مرکز به منظور ارائه بهترین کیفیت خدمات در یک فضای دوستانه، لذت‌بخش و مسئولیت‌پذیر انجام میگردد.

اهداف ما شامل :

 ایجاد نهایت رضایت در بیماران

 ایجاد لبخند به همراه دندان‌هایی شگفت‌انگیز برای شما

 ایجاد اطمینان و اعتماد در همکاران و بیماران جهت معرفی این مرکز به دیگران

 ایجاد حس مسئولیت به همراه خوشرویی و برخورد مناسب در کارکنان

برخی از خدمات ما شامل :

۱-ترمیم دندان : پر کردن و ترمیم دندان درمانی است که برای ترمیم پوسیدگی و بازیابی شکل و عملکرد معمول دندان آسیب‌دیده انجام می‌شود. حفره ناشی از پوسیدگی و ساییدگی دندان با مواد مخصوص پر کردن دندان پر می‌شود تا دندان حفظ شود، از بیشتر شدن پوسیدگی یا جدی شدن مشکل جلوگیری شود و دندان عملکرد طبیعی خود را بازیابد.

۲-اصلاح طرح لبخند : به یقین یکی از جلوه های گویا و لطیف در انسان لبخند زیبا و دلنشین اوست. زیبایی لبخند، حاصل هماهنگی و هارمونی اجزاء صورت و شکل دندان هاست. برای رسیدن به این هماهنگی شاید لازم باشد تغییراتی در فرم لثه، طول دندان، فاصله دندانها و برجستگی دندانها ایجاد شود تا در نهایت لبخندی زیبا حاصل آید. در واقع روابطی میان اجزای صورت، اندازه هر عنصر، رنگ و شکل آنها در ترکیب با یکدیگر وجود دارد که رعایت تناسبات این روابط چهره را خواستنی و زیبا می کند.

۳-درمان ریشه (عصب کشی) : یکی از درد هایی که معمولا اکثر افراد حتی برای یکبار هم که شده، آن را تجربه می کنند درد دندان است.  دردهای دندان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. که از شایع ترین آنها رسیدن پوسیدگی دندان به عصب است. عصب دندان و مجموعه ای از رگ های خونی در مغز دندان یا مرکز آن قرار دارند که در صورت ضربه ، ترک و یا پوسیدگی عمیق ( پوسیدگی ای که به عصب رسیده باشد ) دردناک شده و موجب ناراحتی بیمار می شوند.

۴-جرمگیری : درباره جرم گیری دندان بهتر است بدانید که هیچ گونه دردی ندارد و رسوب  هایی که بر روی دندان جمع شده اند با استفاده از این اقدام به طور کامل از بین می روند. وجود جرم بر روی دندان می تواند به بوی بد دهان منجر گردد و در صورتی که اقدامی برای از بین بردن آنها صورت نگیرد  پوسیدگی های دندان  و بیماریهای لثه ای  را به دنبال خواهد داشت.

۵-کشیدن دندان : کشیدن دندانبه معنای جدا کردن کامل دندان از استخوان فک است. برخی اوقات برای حفظ سلامتی دهان و دندان، کشیدن دندان امری ضروری است

۶-روکش : تخریب دندان‌ها ممکن است در اثر پوسیدگی یا ضربه اتفاق بیفتد. دندان‌هایی که پوسیدگی‌های شدید دارند، مقدار زیادی از نسج خود را از دست می‌دهند و دندانپزشک برای بازسازی آنها مجبور به استفاده از روکش‌ها خواهد شد. گاهی اوقات ضربه‌هایی که به دندان‌ها می‌خورد نیز باعث می‌شود که دندان بشکند.

آدرس:

اهواز-کوی فرهنگیان یک -خیابان نیلوفر-جنب داروخانه

راه های ارتباطی :

۰۶۱۳۴۴۸۲۸۵۴-۰۹۰۲۸۹۰۲۸۸۴

اینستاگرام :

Dr.fateme_ahmadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *