اخبار داغ

مجتبی حسینی :بازیکنانم از جان مایه گذاشتند/ کمترین موقعیت را به استقلال دادیم

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،مجتبی حسینی سرمربی تیم ذوب آهن بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی دشواری را بردیم. خیلی وقت بود بازی نکرده بودیم و تا حدودی از شرایط بازی دور بودیم. استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و در ورزشگاه آزادی کمترین […]

اشتراک گذاری
20 اردیبهشت 1400
66 بازدید
کد مطلب : 48778

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز،مجتبی حسینی سرمربی تیم ذوب آهن بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی دشواری را بردیم. خیلی وقت بود بازی نکرده بودیم و تا حدودی از شرایط بازی دور بودیم. استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و در ورزشگاه آزادی کمترین موقعیت را به استقلال دادیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم این روند رو ادامه بدهیم چون تیم ما تحت فشار است. باید این بازی‌ها را فراموش کنیم و آماده باشیم برای بازی‌های بعدی که دشوار تر است.

سرمربی ذوب آهن بیان داشت: برنامه‌ریزی لیگ طوری هست که ما باید چهار بازی پشت هم بیرون از خانه انجام بدهیم. فشردگی بازی‌ها زیاد است و تلاش می‌کنیم و با عزم راسخ به استقبال بازی‌ها و بازی بعدی مقابل استقلال در جام حذفی می‌رویم.

حسینی در خصوص مصدومیت کاپیتان تیمش گفت: قاسم حدادی فر یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ ذوب آهن است و همیشه یک جای خالی برای قاسم در تیم داریم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *