اخبار داغ

شهاب زاهدی آقای گل لیگ اوکراین نشد

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، هفته پایانی لیگ فوتبال اوکراین روز گذشته برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم زوریا لوهانسک با حضور بازیکنان ایرانی خود برابر اولکساندریا با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. در پایان رقابت‌های لیگ اوکراین، تیم دیناموکیف با ۶۵ امتیاز قهرمان شد و شاختار دونتسک و […]

اشتراک گذاری
20 اردیبهشت 1400
84 بازدید
کد مطلب : 48798

به گزارش گروه ورزشی تجهیز نیوز، هفته پایانی لیگ فوتبال اوکراین روز گذشته برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم زوریا لوهانسک با حضور بازیکنان ایرانی خود برابر اولکساندریا با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

در پایان رقابت‌های لیگ اوکراین، تیم دیناموکیف با ۶۵ امتیاز قهرمان شد و شاختار دونتسک و زوریا لوهاسک با ۵۴ و ۵۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

زوریا با قرار گرفتن در رده سوم، سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

شهاب زاهدی آقای گل لیگ اوکراین نشد
‌شادی بازیکنان تیم فوتبال زوریا لوهانسک بعد از کسب رده سوم در لیگ اوکراین

اما شهاب زاهدی مهاجم تیم زوریا در پایان این فصل از مسابقات لیگ اوکراین ۱۰ گل به ثمر رساند و نتوانست عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

زاهدی ابتدای این فصل در تیم المپیک دونستک حضور داشت و ۸ گل برای این تیم به ثمر رساند اما در نیم فصل دوم لیگ اوکراین با پیراهن زوریا تنها ۲ گل وارد دروازه حریفان کرد.

«ولادیسلاو کولاچ» از تیم ورسکلای با ۱۵ گل عنوان آقای گلی لیگ اوکراین را از آن خود کرد. «ویکتور تسگانکوف» از تیم دینامو با ۱۲ گل در رده دوم قرار گرفت و شهاب زاهدی و «آنتونی نوریف» هر کدام ۱۰ گل به ثمر رساندند.

اللهیار صیادمنش دیگر مهاجم ایرانی که به صورت قرضی در تیم زوریا بازی می‌کند، این فصل ۵ گل به ثمر رساند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *