اخبار داغ

دکتر سید وحید سعادت به جمع کمیته علمی و هیات داوران هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری پیوست

کشور ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی حساس خود، اکنون در مقطعی از تاریخ و در مرحله ای از توسعه قرار گرفته است که تحت هر شرایطی باید مقوله ‌ توسعه‌ پایدار را به طور جدی مورد توجه قرار دهد. تحقق این امر هم زمانی ممکن است که بتوانیم با فرهنگ سازی صحیح مقوله مهم […]

اشتراک گذاری
20 اردیبهشت 1400
113 بازدید
کد مطلب : 48852

کشور ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی حساس خود، اکنون در مقطعی از تاریخ و در مرحله ای از توسعه قرار گرفته است که تحت هر شرایطی باید مقوله ‌ توسعه‌ پایدار را به طور جدی مورد توجه قرار دهد. تحقق این امر هم زمانی ممکن است که بتوانیم با فرهنگ سازی صحیح مقوله مهم و حیاتی توسعه پایدار را در جامعه گسترش دهیم و مسلماً بدون آموزش و ترویج توسعه پایدار در کشور  نمی توان به نتیجه ای مطلوب دست یافت.
  در راستای تحکیم و عملیاتی نمودن این عزم فراگیر و بهره برداری مناسب از برکات آن موسسه آموزش عالی مهر اروند و مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار به منظور پیشگیری از عوارض و مشکلات احتمالی پیش رو ، با حمایت و مشارکت موثر دستگاه های علمی و اجرایی با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری را کلید زد .

دکتر سید وحید سعادت معاونت طرح و برنامه بنیاد کرامت رضوی نیز با توجه به تجارب ارزنده در حوزه های مدیریت به جمع کمیته علمی و هیات داوران هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری دعوت شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *